کارخانه نواوری

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرج گفت: کارخانه نوآوری می‌تواند مکانی برای جهش تولید باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شورای شهر کرج در آخرین روزکاری خود به همراه دیگر مسئولین از روند راه اندازی کارخانه نوآوری استان دیدن کردند.

آرش ارشد رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج در این بازدید با اشاره به اینکه استان البرز یکی از قطب های نوآوری کشور است، گفت: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز از مکان هایی است که می تواند جهش تولید را در آن ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۷ پروژه توسط این سازمان تکمیل و یا در حال اجرا است، گفت: کارخانه نوآوری با مساحت ۱۰ هکتاری و با امکانات مناسب می تواند مکانی برای استارتاپ ها و شرکت های خلاق و فناوری و دانش بنیان باشد.

نبیونی عضو شورای شهر کرج در این بازدید به تلاش سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج و حمایت شهردار و اعضای شورای دوره پنجم اشاره کرد و گفت: بدون تردید این پروژه می تواند شهرداری را در جهت درآمدهای پایدار یاری کند.

نبیونی در پایان بیان کرد: با راه اندازی این کارخانه می توان بیش از یک هزار و ۵۰۰ شغل با حضور جوانان نخبه و خلاق ایجاد کرد و کرج را در مسیر ایجاد درآمد های پایدار و سرمایه گذاری پیش برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =