..................

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اهداف مجموعه مدیریت شهری در شورای ششم، گفت: تحقق مطالبات شهروندان در اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در بازدید از مسجد جامع ابوذر که با حضور اعضای شورای شهر همراه بود، اظهار کرد:اولویت کاری مجموعه مدیریت شهری در این دوره از شورا را تحقق مطالبات به حق شهروندان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این مسجد در مسیر دسترسی بلوار حدادی به ۴۵ متری گلشهر قرار گرفته است، گفت: بر همین اساس شهروندان برای تردد باید مسیر جایگزین را انتخاب کنند و علاوه بر طولانی شدن راه، ترافیک نیز شهروندان را آزرده خاطر کرده است.

سرپرست شهرداری کرج اضافه کرد: بازگشایی این مسیر و جابجایی مسجد جامع ابوذر، یکی از مطالبات شهروندان منطقه پنج بوده که مجمموعه مدیریت شهری کرج برای سرعت بخشیدن به عملیات جابجایی مسجد به ارائه راهکار و خدمات مطلوب اقدام کرده است.

سعیدی سیرائی ارتقای خدمات رسانی، رضایتمندی شهروندان همچنین بهبود وضعیت ترافیکی را از جمله اهداف این جابجایی ذکر کرد و گفت: همچنین با توجه به ایجاد حوادث احتمالی، مسیر دسترسی برای خودروهای آتش نشانی و اورژانس و امکان خدمت رسانی سریع به شهروندان نیز فراهم می شود.

وی ادامه داد: بازگشایی مسیر فوق پس از کسب اذن برای تخریب مسجد فعلی اجرا خواهد شد و مجموعه مدیریت شهری برای ساخت هرچه سریع تر ساختمان جدید مسجد جامع ابوذر نیز همکاری لازم و در حد توان را نیز خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =