• ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
  • کد خبر: 78623
عباس میری

قائم مقام شهردار کرج با اشاره به ضرورت جابجایی‌ها و به روز کردن مدیریت به منظور توسعه امر خطیر خدمت رسانی، گفت: مدیریت علم و تخصص است و در کنار این دو موضوع، بهره گیری از تجربه نیز کارساز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس میری در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و سرپرست جانشین معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: جابجایی مدیران به معنی ناکارآمدی مدیران قبلی نیست، بلکه این امری است به منظور به روز رسانی سیستم و بهره گیری از تجربیات یکدیگر.

وی با اشاره به اینکه هر کس مسئولیت بیشتری داشته باشد باید در خدمتگذاری به مردم اهتمام بیشتری داشته باشد، توضیح داد: مدیران شهری باید خدمت صادقانه جهت رفع مشکلات شهروندان را سرلوحه اهداف خود قرار دهند و با روحیه خستگی ناپذیر در جهت دستیابی به توسعه شهری گام بردارند.

قائم مقام شهردار با اشاره به اینکه در گذشته شهرداری فقط دستگاهی خدماتی بود،افزود: این مجموعه امروزه دستگاهی به دستگاهی فرهنگی، خدماتی و اجتماعی تبدیل شده است.

میری همچنین در خصوص اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی واسط بین مردم و مدیران است و در کنار واحدهای فرهنگی و خدماتی می‌تواند فرهنگسازی لازم را در زمینه‌های مختلف انجام دهد.

گفتنی است در این جلسات از زحمات امیر اشتری به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، احمد ناصر بخت به عنوان معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و خمسه به عنوان سرپرست جانشین معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی قدردانی شد.

همچنین حکم سرپرستی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری به حامد احسانی نژاد، سرپرستی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به حمیدرضا محمدی و سرپرستی جانشینی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج به علی ذبیحی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =