کاشت نهال - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از کاشت بیش از دو هزار اصله نهال در سطح منطقه خبر داد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: کاشت نهال در سطح معابر منطقه موجب افزایش سرانه فضای سبز و همچنین پایداری آن می‌شود و این مهم در اولویت برنامه‌ریزی شهری در سال جاری و آتی نیز قرار دارد.

وی توسعه فضای سبز شهری را در ارتقاء سلامت روحی شهروندان تأثیرگذار دانست و افزود: توسعه فضای سبز در سطح منطقه از اولویت‌های ما بوده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا آخر سال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج در خصوص توسعه فضای سبز در معابر این منطقه بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته حوزه فضای سبز در ماه جاری بیش از دو هزار اصله نهال از انواع توت نرک، اقاقیا، زبان‌گنجشک، نارون که در مقابل کم‌آبی مقاومت بیشتری دارند، در معابر نهر دلمبر، بلوار پرستار، بلوار گلدشت.... کاشته شده است.

غفاری با تأکید بر رعایت استاندارهای عنوان‌شده در خصوص ایجاد فضای سبز عنوان کرد: ایجاد فضای سبز و کاشت اصله نهال و درخت بر مبنای سازگاری گیاهان با محیط و اقلیم منطقه صورت می‌گیرد.

وی گفت: توسعه پایدار، مدیریت و نگهداری منابع طبیعی امری مهم در مباحث مربوط به فضای سبز است که موجب تحولات ساختاری در این خصوص می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =