سی وهشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر

شهردار کرج گفت: تا پایان دی‌ماه، جذب درآمد شهرداری درمجموع دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که ۲۰۷ میلیارد تومان آن نقد و ۲۱۸ میلیارد تومان آن‌هم تهاتر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در سی و هشتمین جلسه رسمی شورا ضمن تبریک به علی ذبیحی به‌عنوان عضو جدید شورای شهر کرج و تبریک فرارسیدن ایام‌الله مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه اعتقادات و اصول هیئتی شکل‌گرفته و رزمندگان هم با اعتقاد بر همین اصول، هشت سال در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و با ایثار و فداکاری از این مرزوبوم دفاع کردند.

وی ادامه داد: تجربه نشان داده هر جا از اصول و منش هیئتی فاصله گرفتیم، با مشکلات زیادی در مسیر تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده مواجه شده‌ایم.

شهردار کرج در ادامه با اشاره به ارائه بودجه سال ۱۴۰۱ توضیح داد: بودجه‌ای که شهرداری کرج ارائه داده بر اساس واقعیت‌های موجود است و تک‌تک بخش‌های آن قابل تبیین است.

سعیدی سیرائی تأکید کرد: با بررسی اجمالی در خصوص وضعیت جذب بودجه سایر کلان‌شهرهای کشور به‌راحتی می‌توان دریافت که شهرداری کرج امسال در بحث بودجه به‌خوبی عمل کرده است.

وی ابراز کرد: تا پایان دی‌ماه، جذب درآمد شهرداری درمجموع ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که ۲۰۷ میلیارد تومان آن نقد و ۲۱۸ میلیارد آن‌هم تهاتر بوده است.

شهردار کرج ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال هم حدود ۵۰۰ میلیارد تومان جذب بودجه داشته باشیم

سیرائی اضافه کرد: تلاش شده بودجه سال آینده بر اساس درآمد واقعی شهرداری ارائه شود.

وی ابراز کرد: برای سال آینده با توجه به ظرفیت تباصر بودجه، هزار میلیارد به بودجه شهرداری اضافه‌شده که درمجموع با این افزایش، بین تا ۳۰ تا ۳۵ درصد به بودجه سال آینده شهرداری اضافه‌شده که منطقی به نظر می‌رسد.

شهردار کرج گفت: در بودجه سال آینده، شاهد افزایش صددرصدی اعتبارات فرهنگی هستیم و حوزه‌های مختلفی مثل پایگاه‌های بسیج، هنرمندان، مساجد، کانون‌های فرهنگی مساجد و... به‌صورت ویژه دیده‌شده‌اند.

سعیدی سیرائی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آخرین وضعیت تبدیل وضعیت ایثارگران و نیروهای شرکتی توضیح داد: برای جلوگیری از هرگونه خطا و شائبه آزمون نیروهای شرکتی به‌صورت حضوری و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

وی گفت: در خصوص ایثارگران هم آن‌هایی که در سال ۱۴۰۰ جذب‌شده‌اند و آن‌هایی که سابقه ایثارگری کمتر از شش ماه به‌صورت داوطلب دارند از گردونه جذب حذف می‌شوند

شهردار کرج ادامه داد: با توجه به اینکه در خصوص ایثارگران در مرحله اول خود اظهاری پذیرفته‌شده، آخرین پایش با گزینش و حراست است.

سعیدی سیرائی ابراز کرد: در حوزه ایثارگری بناشده حتماً از  بخش حفاظت دستگاه‌های مختلف استعلام گرفته شود.

وی گفت: تمام تلاش شهرداری این است در بحث تبدیل وضعیت هر دو گروه حق هیچ‌کسی ضایع نشود.

شهردار کرج با تأکید بر اینکه به دنبال شناسایی و رفع مشکلات مجموعه مدیریت هستیم، افزود: بدون شک همه مشکلات یک‌شبه حل نمی‌شود ولی با تعامل و همدلی گام‌به‌گام به سمت بهبود شرایط پیش می‌رویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =