جلسه تعیین تکلیف اراضی موسوم به باغ ارتش

شهردار کرج با اشاره به اینکه نیاز به ساخت و ساز در کشور به ویژه کلانشهرها رو به افزایش است، به ضرورت آینده نگری در احداث پروژه ها اشاره و تاکید کرد: امکان توسعه در طراحی تقاطعات شهری لحاظ شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در جلسه تعیین تکلیف اراضی موسوم به باغ ارتش به عنوان معارض ملکی ادامه بلوار شهید ناصربخت و بررسی پروژه های عمرانی سطح شهر که با حضور معاونان مالی اقتصادی، فنی عمرانی و شهرسازی معماری همچنین مسئولان و کارشناسان مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در نظر گرفتن افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش نیاز به ساخت و ساز، اجرای پروژه های عمرانی و شهری باید به گونه ای باشد که در سال های آتی قابلیت توسعه داشته باشد.

وی همچنین بر ضرورت توجه به اثرات جانبی پروژه های شهری و تاثیرات اجتماعی آن در کسب رضایت شهروندی طی سال های آینده تاکید کرد و گفت: برای اجرای تقاطعات باید دیدی فراتر از ۱۰ سال آتی مد نظر مدیران مربوطه باشد.

بررسی جنبه های اقتصادی پروژه ها با توجه به اهمیت حفظ سرمایه های مدیریت شهری در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و توسعه این خدمات به صورت روز افزون نیز از دیگر مواردی بود که شهردار کرج ضرورت آن را در طراحی و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی یادآور شد.

سعیدی سیرائی در ادامه به تشریح جزئیات تعیین تکلیف اراضی موسوم به باغ ارتش که به عنوان معارض ملکی در اجرای پروژه ادامه بلوار شهید ناصربخت قرار دارد، پرداخت و افزود: پیگیری های لازم جهت سرعت بخشیدن به رفع معارضات انجام شود.

وی همچنین در خصوص ارائه مدل کلان نگر تقاطع ۴۵ متری ارائه شد، گفت: رفاه شهروندی و روان سازی ترافیک طی سال های دور نیز در این مدل لحاظ شود.

گفتنی است، در این جلسه طرح های پیشنهادی دیگر تقاطعات و طرح های عمرانی نیز از سوی شهردار کرج، معاونان، مسئولان و کارشناسان مربوطه حاضر در جلسه بررسی و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =