88

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: رفع گره‌های ترافیکی میدان طالقانی به منظور ایجاد دسترسی های ورودی و خروجی جهت ایمن سازی تردد عابرین پیاده و کاهش ترافیک صورت گرفته است.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو باخبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: با اجرای مصوبه شورای ترافیک و مطالعات کارشناسانه، گره‌های ترافیکی میدان طالقانی واقع در منطقه هفت بازگشایی شد.

فرشاد با بیان اینکه این اقدام در پی تصمیمات مدیریت شهری در خصوص بازشدن گره‌های ترافیکی مناطق و ایجاد فضایی امن برای تردد عابرین و جلوگیری از اتلاف سوخت صورت گرفته است، افزود: یکی از معابری که در طرح اصلاح هندسی جهت روانسازی ترافیک مورد توجه قرار گرفته میدان طالقانی با پنج خروجی مهم است که در کمترین زمان ممکن  که اصلاح هندسی آن  در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: اجرای این پروژه گامی در جهت ایجاد جزایر ترافیکی و اصلاح دوربرگردان‌های موجود همچنین ایجاد دسترسی‌های ورودی و خروجی جهت ایمن سازی تردد عابرین پیاده و کاهش ترافیک و مدیریت مصرف سوخت خودروها است. 

این مسئول با تأکید بر اینکه شناسایی معابر دارای ترافیک جهت اصلاح هندسی و حل مشکل ترافیک آن‌ها از سوی این معاونت همواره مورد توجه بوده است، بیان کرد: منطقه هفت کرج از شبکه بزرگراهی مناسب برخوردار است که همواره اصلاح هندسی معابر سطح منطقه بررسی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در تشریح علل بروز ترافیک در شریان‌های منطقه هفت گفت: یکی از مواردی که همواره موجب گره ترافیکی در شریان‌های شهر می‌شود این است که معابر شکل مناسبی برای گردش ندارند و همین نبود شکل مناسب جهت گردش موجب به وجود آمدن گره ترافیکی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =