مجتبی حاجی قاسمی

دبیر شورای شهر کرج از پروژه پارکرود به‌عنوان دروازه‌ای برای استفاده عمومی از طبیعت و زیبایی‌های رودخانه کرج و جاده چالوس یادکرد.

مجتبی حاجی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: اراده دولت و قوه قضائیه برای تصرف زدایی از حاشیه سواحل و رودخانه‌ها قابل‌تقدیر بوده و ضمن صیانت از محیط‌زیست و منابع طبیعی و جلوگیری از دستبرد بیشتر به حریم کوه‌ها و جنگل‌ها و منابع آبی، مانع از تحمیل هزینه به مردم برای بهره‌مندی از نعمت‌های الهی و طبیعت خوش آب‌وهوا می‌شود.

وی بابیان اینکه جدیت و سرعت عمل دادگستری و دادستانی استان در رفع تصرفات در حریم رودخانه کرج شجاعانه و قابل قدردانی است، عنوان کرد: با آزادسازی صورت گرفته، امکان مانور برای مجموعه مدیریت شهری کرج مهیا شده و با تخصیص اعتبار موردنیاز، امروز کلنگ پروژه پارک رود در ۱۵ هزار مترمربع از اراضی پاک‌سازی‌شده به زمین زده شد و به‌صورت جهادی آماده بهره‌برداری خواهد شد تا به‌عنوان یکی از اقدامات به‌یادماندنی دوره ششم مدیریت شهری ثبت و ضبط شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: امیدواریم در دوره کنونی مدیریت شهری شاهد بهره‌برداری از دریاچه مصنوعی که در حال حاضر فازهای مطالعاتی آن انجام‌شده و آماده آغاز فاز اجرایی است، باشیم و بتوانیم مجموعه وزین گردشگری و تفریحی را تقدیم شهروندان کنیم.

حاجی قاسمی ادامه داد: دراین‌ارتباط سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی باید به روند شناسایی سرمایه‌گذار سرعت بخشد.

وی بابیان اینکه محیط‌زیست نباید به حیات خلوت شخصی افراد تبدیل شود، اضافه کرد: با انحصار زدایی های در دست اقدام و آزادسازی حریم رودخانه‌ها و سواحل دریاها، حرکتی عظیم در کشور شکل‌گرفته که در استان البرز نیز شاهد اقدامات خوبی هستیم و در آینده‌ای نزدیک شهروندان قادر به گذران اوقات فراغت در تفرجگاه‌های عمومی و رایگان خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =