فرزین فرشاد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج از انجام عملیات ترافیکی در سطح مناطق دهگانه کرج در راستای اجرای طرح استقبال از بهار خبر داد.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ در نشستی که به منظور هماهنگی و راهبردی امور ترافیک مناطق دهگانه کرج به منظور استقبال از بهار برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات بهسازی تجهیزات ترافیکی در قالب طرح استقبال از بهار در سطح معابر کلان شهر کرج انجام می‌شود.

فرشاد با بیان اینکه همه ساله در پایان سال و با نزدیک شدن به بهار، تعداد سفرهای روزانه در سطح شهر افزایش قابل توجهی می‌یابد، تصریح کرد: رویکرد این معاونت ارائه مناسب تسهیلات حمل و نقل و استفاده حداکثری از توان ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با افزایش تقاضای سفرها جهت سهولت تردد شهروندان کرجی بوده که از اسفند ماه جاری آغاز و تا پایان فروردین ماه سال جدید ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تجدید رنگ‌آمیزی خط‌کشی‌های محوری و عرضی و خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده در معابری با کیفیت آسفالت مناسب از جمله اقدامت در دستور کار به شمار می‌رود، افزود: در قالب طرح استقبال از بهار نسبت به تعویض تابلوهای اخباری و انتظامی فرسوده و آسیب دیده همچنین رنگ‌آمیزی پایه تابلوها، دکل چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و چشمک زن اقدام خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تعویض انواع تجهیزات ترافیکی آسیب دیده را از دیگر اقدامات در دستور کار این معاونت عنوان کرد و گفت: شستشوی تابلوهای حاشیه نما و جهت نما همچنین خط‌کشی عرضی موجود با هدف ایمن سازی تردد و سایل نقلیه و شهروندان صورت می‌گیرد.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های آموزش ترافیکی به شهروندان جهت سفرهای نوروزی، تداوم آموزش و اطلاع رسانی در راستای ارتقای فرهنگ عبور و مرور با نصب بنر را از دیگر اقداماتی برشمرد که در این راستا اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =