ملاقات شهردار کرج با پرسنل

شهردار کرج به اداره کل دفتر نوسازی و تحول اداری این نهاد به عنوان متولی برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دستور داد اسامی پذیرفته شدگان نهایی را جهت شفافیت اطلاعات منتشر نماید.

به گزارش کرج امروز، به دنبال شرکت 940 نفر از نیروهای شرکتی واجد شرایط در آزمون تبدیل وضعیت و آماده سازی کارنامه نهایی آنها پس از طی روند چند ماهه بر اساس لحاظ آیتم های سوابق تجربی، تحصیلات، آزمون کتبی و... تحت ارزیابی دقیق حوزه های نظارتی اعم از حراست و بازرسی، در نهایتِ مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری عصر امروز خبر بارگذاری امتیازات در پروفایل شرکت کنندگان به آدرس: Examcity.ir را رسانه ای کرد.

بر این اساس، تکلیف سهمیه 368 نفری پذیرفته شدگان نهایی آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج از بین 940 شرکت کننده واجد شرایط مشخص گردید که به گفته حمید قاسمی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری، مراحل آتی اداری تبدیل وضعیت برای پذیرفته شدگان در سایت فوق الااشاره مندرج شده است.

قدردانی شهردار از همراهی و نگاه مثبت اعضاء شورای شهر کرج

مصطفی سعیدی شهردار کرج در همین ارتباط ضمن قدردانی از نگاه مثبت و حمایت های اعضاء شورای شهر که دغدغه ارتقاء امنیت شغلی کارکنان و عدالت توزیعی در پرداخت حقوق و دستمزدها را دارند، ضمن تبریک به برگزیدگان نهایی، وعده پیگیری جهت تحقق ظرفیت بیشتر برای تبدیل وضعیت سایر نیروها در مراحل آتی را داد.

وی همچنین به اداره کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری دستور داد در راستای شفافیت اطلاعات و جلوگیری از ایجاد هرگونه ابهام برای همکاران محترم، اسامی کامل 368 پذیرفته شده نهایی منتشر گردد.

شهردار مرکز البرز ادامه داد: برای بنده در جایگاه مدیر ارشد مجموعه همه نیروهای شرکتی محترم و عزیز هستند و امیدوارم با دغدغه و نگاهِ مثبت و حمایتی اعضاء محترم شورای شهر بتوانیم در دوره کنونی مدیریت شهری مراحل دیگری از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حتی پاکبانان و سبزبانان خدوم را در راستای ارتقاء امنیت شغلی و ترمیم حقوقی کارکنان داشته باشیم.

سعیدی به نیروهای شرکتی اطمینان خاطر داد که روند بررسی سوابق تجربی بر اساس بیمه تامین اجتماعی، سطح تحصیلات، نتایج آزمون کتبی و... طی جلسات مختلف و با حضور دوایر نظارتی و انجام استعلامات مورد نیاز از دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و با روح عدالت و در راستای تذکرات اعضاء شورای شهر صورت پذیرفته و هیچ گونه اعمال سلیقه شخصی در پروسه انتخاب اسامی نهایی پذیرفته شدگان در میان نبوده است.

یادآور می شود مصطفی سعیدی در راستای تحقق شهرداری شیشه ای و شفافیت اطلاعات، در آخرین جلسه شورای اسلامی شهر کرج وعده انتشار فیش حقوقی مدیران ارشد شهری، کارکنان مدیریت شهری، اطلاعات مالی قراردادها و پرداختی به رسانه ها و... را طی چند مرحله در سامانه شفافیت مطرح کرده است.

با دستور مستقیم شهردار در راستای تحقق شفافیت اطلاعات، اداره کل دفتر نوسازی و تحول اداری مکلف گردید که اسامی کامل 368 پذیرفته شده نهایی آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در اسرع وقت منتشر نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =