علی ذبیحی

عضو شورای اسلامی شهر کرج از پاکرود، قطار شهری و بزرگراه شمالی به عنوان پروژه های راهبردی سال ۱۴۰۱ مدیریت شهری این کلانشهر یاد کرد که در بودجه مصوب نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

به گزارش کرج امروز، علی ذبیحی در پیام نوروزی خود که دقایقی پس از تحویل سال نو در صفحه اینستاگرام وی (ali.zabihi۳۱۳) منتشر گردید، با آرزوی سالی سرشار از امید و برکت و سلامتی برای همگان که توأم با شکوفایی باشد، گفت: سال گذشته با همه سختی ها و فراز و نشیب ها به پایان رسید و گرچه کاستی هایی در عملکرد و اقدامات داشتیم لکن امیدواریم که سال جدید با شکوفایی و تحول همراه باشد.

وی افزود: در تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرج به سه محور توجه ویژه گردیده است که یکی از آنها قطار شهری می باشد و بی شک تکمیل آن می تواند تاثیر مثبتی بر حمل و نقل شهری داشته باشد.

عضو پارلمان شهری کرج ادامه داد: پروژه بزرگراه شمالی نیز با تمام اتفاقاتی که برای آن افتاده، فرصت خوبی برای شهر ایجاده کرده که می توانیم از آن بهره زیادی ببریم و در سال آینده جزو اولویت های مدیریت شهری کرج به شمار می رود.

تکمیل و افتتاح پارکرود در حاشیه رودخانه کرج، نقطه قوت عملکردِ سال ۱۴۰۱

ذبیحی در ادامه از پارکرود که اواخر سال گذشته در اراضی آزادسازی حاشیه رودخانه کرج کلنگ زنی شده، به عنوان نقطه قوت عملکردِ سال ۱۴۰۱ مدیریت شهری این کلانشهر یاد و خاطر نشان کرد: ایجاد درآمد پایدار، حضور گردشگران و استفاده شهروندان از زیبایی های آن از مزایای این پروژه گردشگری است که سال آینده به بهره برداری می رسد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان با بیان اینکه بارگذاری اراضی سطح شهر به عنوان فرصتی جهت ایجاد منابع پایدار درآمدی در تباصر بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه و تاکید قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: جلوگیری از خام فروشی از سیاست های راهبردی دوره کنونی شورای شهر است که با جدیت دنبال می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =