-رئیس شوراجواد چپردار

جواد چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج یادداشتی به مناسبت نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به قلم تحریر درآورده است.

«سال ۱۴۰۱ را مقام معظم رهبری تحقق اقتصاد بر مبنای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام نهاده و سرمشق بهاری، شکوفایی اقتصاد و نقشه راه را در سال جدید تقویت تولید داخل بر مبنای دانش نخبگان و اشتغال آفرینی دانسته اند که این مهم باید در مدیریت های شهری، طرح، برنامه و مصوبات شورای اسلامی شهر الگوی اتخاذ تصمیمات و مسیر اقدامات اجرایی واقع گردد.

شورای اسلامی شهر به همراه شهرداری کلانشهر کرج در واپسین روزهای سال گذشته در معیت معاونت محترم فناوری ریاست جمهوری از کارخانه ای رونمایی و آن را افتتاح کرد که تولیدات این کارخانه تفکر و ایده های دانش بنیان در تولید و اشتغال زایی بوده است و بسیار مفتخریم که اتصال تکنولوژی، علم و فناوری های نوین با صنعت و تولید از محصولات این کارخانه نوآوری و در راستای شعار سال جدید می باشد.

کمک به ایده های علمی و فناورانه ،هوشمند سازی مدیریت شهری و رسیدن به شهر دانایی از اهداف این مشارکت بوده و نخبگان جوان و دانشگاهی با انگیزه های ستودنی در روند تحقق اقتصاد پایدار و مقاومتی از ارکان آن محسوب گردیده و رزمندگان خط مقدم در تحقق شعار تبیین و تعیین شده از سوی رهبر عزیز، فرزانه و هوشمند هستند.

شورای اسلامی شهر در مساعدت به ایده های علمی نوین، کارآمد، اشتغال آفرین و تحقق اقتصاد مقاومتی در قالب مدیریت های جهادی در سال جدید بیش از پیش اهتمام و اقدام خواهد داشت و شهروندان فهیم و فرزندان برومند کلان شهر کرج به ویژه نخبگان جوان و دانشگاهی از نتایج این رویکرد ولایتمداری بی تردید بهره مند و برخوردار خواهند شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =