5

سرپرست منطقه پنج شهرداری کرج از اجرای پروژه جدول‌گذاری به منظور ساماندهی و هدایت آب‌های سطحی در معابر منطقه با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

حشمت الله عزیزی در گفت‌وگو با کرج امروز، ضمن اشاره به اهمیت ساماندهی معابر سطح شهر، اظهار داشت: در همین راستا عملیات جدول‌گذاری درخیابان انقلاب واقع در محله حصارک، برخی کوچه‌های خیابان جهانی و بلوار انوشیروان انجام شده است.

عزیزی گفت: پروژه‌های جدولگذاری در سطح شهر به عنوان یکی از ارکان اصلی ساماندهی معابر شهری است که ماندگاری و کارایی سایر عملیات انجام شده در معابر سطح شهر را تضمین می‌نماید و به همین جهت هر گونه اقدام در این زمینه باید به صورت اصولی انجام شود.

سرپرست منطقه پنج افزود: فرسودگی و وجود برخی معابر نامتعارف به لحاظ عدم رعایت استانداردهای لازم در برخی کوچه‌های سطح شهر به ویژه در محلات کم برخوردار موجب دشواری تردد و بروز مشکلاتی در هدایت آب‌های سطحی شده است که با شناسایی این موارد در سطح شهر، اقدامات لازم در جهت مرتفع ساختن این مشکلات در حال اجرا است.

عزیزی با بیان اینکه عملیات جدول‌گذاری و بهسازی معابر در سطح شهر تداوم دارد، افزود: همزمان با اجرای عملیات جدول‌گذاری در معابر سطح شهر و به منظور ساماندهی بیشتر معابر، ترمیم و بازسازی جداول فرسوده و نهرها و آبروهای قدیمی، پیاده روسازی و آسفالت ریزی و روکش معابر نیز مورد توجه قرار گرفته است.  

مدیر منطقه پنج شهرداری کرج با تاکید بر حفظ و نگهداشت سازه‌های شهری عنوان کرد: فعالیت‌های عمرانی هزینه‌های سنگینی را برای مدیریت شهری دارد و با توجه به محدودیت‌های منابع مالی ضروری است شهروندان نسبت به نگهداری بیشتر امکانات موجود شهری کوشا باشند تا بتوانیم روند بازسازی و بهبود فضاهای شهری را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =