علی رضا رحیمی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح آزادی - ماهان سال گذشته با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به دور ششم مدیریت شهری کرج تحویل داده شد، گفت: این پروژه مهم و تاثیرگذار به صورت جهادی تکمیل و به مرحله بهره برداری رسیده است.

علیرضا رحیمی در گفتگو با کرج امروز اظهار کرد:  این پروژه که از سوی شورای اسلامی شهر کرج به نام ۹ دی نامگذاری شده است یکی از پروژه های مهم انتقال ترافیک و رفع گره های ترافیکی  این کلانشهر محسوب می شود.

وی بیان کرد: مسیرهای مختلفی از جمله بلوار باغستان، ادامه سربازان گمنام امام زمان (عج) و ادامه بلوار شهید ناصربخت به بلوار ماهان کرج اتصال دارند که افتتاح تقاطع ۹ دی موجب روان شدن ترافیک در این مسیرها شده است .

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل بلوار ماهان در واقع نقش موثری در روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر کرج دارد و از تعداد چراغ های قرمز و گره های ترافیکی هسته مرکزی شهر می کاهد.

وی با اشاره به اینکه تقاطع غیر همسطح ۹ دی با وجود اشتباهاتی در دوره شورای قبل رخ داد و زمان اجرای پروژه را طولانی کرد، افزود: از جمله پروژه هایی که امروز در دست اقدام است و تا ۲ ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد تقاطع غیر همسطح جمهوری شمالی به سمت دانشگاه آزاد اسلامی است.

رحیمی یادآور شد: تقاطع غیر همسطح شیخ آباد و تقاطع غیر همسطح شهید مطهری به جنوب ۲ پروژه دیگری هستند که با هدف روان سازی به زودی اجرایی می شود.

وی گفت: یکی از اقدامات خوبی که به سرعت در حال انجام است و می توان گفت طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید ادامه کنارگذر مهرشهر است که حدود یک کیلومتر آن هر ۲ لاین آسفالت شده و یک قسمت تمللکی وجود دارد که به کمک دادستانی این موضوع نیز رفع خواهد شد.

وی بیان داشت: این پروژه هم جزو سریع ترین پروژه هایی است که به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم بتوانیم باهمت مجموعه مدیریت شهری  این پروژه را به بهره برداری رساند.

نایب رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد: امروز سرعت همراه با کیفیت جزو شعارهایی است که در خصوص پروژه های شهری کرج به وقوع می پیوندد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =