علی رضا سعیدی

کرج امروز: رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج، تکمیل و افتتاح پروژه تقاطع ماهان – آزادی را یکی از پروژه های اثر گذار برای روان سازی ترافیک و افزایش آسایش و رفاه شهروندان کرجی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در آستانه افتتاح پروژه تقاطع غیر همسطح ماهان- آزادی اظهار کرد: از نگاه فرهنگی اجرای پروژه تقاطع ماهان با ایجاد آرامش و آسایش  و ارتقای سطح فرهنگ ترافیک برای شهروندان همراه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: روان سازی ترافیک  از نتایج این پروژه است؛ هر چقدر ما بتوانیم آسایش زندگی را برای مردم در حوزه حمل و نقل، جاده و محیط اجتماعی فراهم کنیم و طبیعتاً در کاهش هزینه های سوخت و استهلاک خودروها و آرامش روانی جامعه تاثیر گذار است.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی بیان کرد: اجرای نیاز به چنین پروژه هایی از جمله زیر گذرها، پلها، جاده ها به شدت در کرج احساس می شود؛ شهر کرج جز شهرهایی است که دارای ترافیک سنگین درون شهری است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های شورای ششم روان سازی ترافیک  کرج است که پروژه ماهان به بهبود و روان سازی ترافیک در مرکز شهر کرج از شرق و به غرب کرج کمک می کند و بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی کرج و سایر مسیرها را می کاهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: اکنون مهمترین پروژه برای روان سازی ترافیک در کرج بزرگراه شمالی است که کمربندی شمالی شهر کرج محسوب می شود ضمن ایکه این پروژه به هدایت ترافیک به خارج از کلانشهر کرج می انجامد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تاکید کرد: در کنار این پروژه موضوع تکمیل خط ۲ متروی کرج و تقویت اتوبوسرانی باید در اولویت قرار بگیرد و نباید از این گونه پروژه ها غفلت شود؛ هرچه توسعه راه ها داشته باشیم ترافیک بیشتر خواهد بود زیرا شمار خودروها در حال افزایش است و باید پروژه مترو را نیز دنبال کنیم.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج؛ در کنار توسعه زیر ساخت ها ایجاد فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =