محسن برجی

معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج با اشاره به نقش موثر فرهنگسراها در سطح شهر گفت: فرهنگسراها سفیران فرهنگی سازمان در میان شهروندان هستند.

محسن برجی در گفت‌وگو با کرج امروز، اظهار داشت: فرهنگسراها ظرفیت آموزش مهارت های شهروندی به شهروندان را دارند و با توجه به اینکه مخاطبان این محل ها، بیشتر کودکان و نوجوانان هستند و توسعه فرهنگ نیز در این قشر تاثیرپذیری بیشتری دارد، می توان از این فضاهای آموزشی در راستای ترویج فرهنگ شهروندی بهره برد.

این مسئول با اشاره به اینکه فرهنگسراها نماینده سازمان فرهنگی در محلات و مناطق هستند، عنوان کرد: بر همین اساس ضروری است تا دقت لازم در کارآمد بودن آموزش های شهروندی لحاظ شود.

وی ادامه داد: همچنین باید فرهنگسراها در راستای ارتباط بهتر و بیشتر با شهروندان جهت اشاعه فرهنگ شهروندی تلاش بیشتری داشته باشند تا شاهد ترغیب مردم به مشارکت در دوره های آموزشی طراحی شده در این زمینه باشیم.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در ادامه ضمن تاکید بر این موضوع که می توان در فرهنگسراها فرهنگ شهروندی در حوزه های مختلف ترافیک، محیط زیست، پسماند، اخلاق مداری و ... را آموزش و نهادینه کرد، گفت: باید به سمتی پیش رویم که با آموزش های شهروندی تاثیر پذیر ترین و تاثیر گذار ترین قشر جامعه را آموزش دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =