رضوانی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: عمده وظایف شهرداری کرج در حوزه خدمات رسانی به زائرین اربعین در حوزه خدمات شهری تعریف شده که قطعا با حساسیت و برنامه ریزی درست انجام می‌شود.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه ستاد اربعین شهرداری کرج از مدتی قبل فعالیت خود را آغاز و وظیفه معاونت خدمات شهری برای خدمات رسانی به زائرین در این ایام مشخص شده است، اظهار کرد: با توجه به وقفه دو ساله‌ای که شیوع کرونا در برگزار مراسم اربعین ایجاد کرده بود، امسال حضور مردم پرشور پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: عمده وظایف شهرداری کرج در حوزه خدمات رسانی به زائرین اربعین در حوزه خدمات شهری تعریف شده که قطعا با حساسیت و برنامه ریزی درست انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: بنا شده ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مرز مهران مستقر شوند و زائرین را به شهر کوت منتقل کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری کرج در بحث تنظیف محلاتی در شهرهای نجف و کربلا نیز وظایفی به عهده دارد، گفت: برای این کار بنا شده ۱۱۰ پاکبان به این شهرها اعزام شوند و در صورت مساعد بودن شرایط از ۱۵ شهریور ماه اعزام خواهند شد.

رضوانی ابراز کرد: علاوه براین، ۱۸ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری از جمله ماشین آلات حمل زباله برای خدمات رسانی از کرج اعزام می‌شوند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در کنار این موارد، شهرداری کرج از طریق استقرار موکب امام علی (ع) در نقطه صفر مرزی به زائرین خدما رسانی میکند و البته بخشی از تامین هزینه موکب مرکزی کرج در شهر نجف را هم به عهده گرفته است.

وی توضیح داد: خوشبختانه تقسیم کار برای خدمات رسانی لازم به زائرین در اربعین حسینی (ع) صورت گرفته و امیدواریم مثل سنوات گذشته شرایط به خوبی پیش برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =