غفاری

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه حفظ و نگهداری فضای سبز شهری کرج با چالش‌هایی مواجه است، گفت: یکی از این چالش‌ها، عدم بکارگیری نیروی متخصص و نبود تجهیزات کافی پیمانکاران است که بعضا شاهد سپردن دو ناحیه از فضای سبز شهر به یک پیمانکار بدون بررسی تجهیزات هستیم .

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: آلودگی هوا، از بین رفتن منابع طبیعی و ... که حاصل افزایش روزافزون جمعیت است، موجب شده تا شهرها زیست پذیری مطلوب را برای زندگی سالم از دست بدهند.

وی افزود: بر همین اساس ارائه راهکارهایی جهت توسعه فضای سبز شهری و حفاظت از آن ضروری به نظر می‌رسد.

سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه حفظ و نگهداری فضای سبز شهری کرج با چالش‌هایی مواجه است، گفت: کی از این چالش‌ها، عدم بکارگیری نیروی متخصص و نبود تجهیزات کافی پیمانکاران است که بعضا شاهد سپردن دو ناحیه از فضای سبز شهر به یک پیمانکار بدون بررسی تجهیزات هستیم .

این مسئول اضافه کرد: بررسی دقیق امکانات و تجهیزات پیمانکاران و نظارت بهینه بر عملکرد پیمانکار از اهمیت بالایی برخوردار است. 

غفاری ادامه داد: درصورتی‌که هر ناحیه فضای سبز شهری یک پیمانکار داشته باشد، تسلط، نظارت، توزیع خدمات و بهره‌گیری از تجهیزات در زمان لازم به‌تبع آن افزایش یافته و شاهد بازخورد مناسب و دلخواه در این خصوص خواهیم بود که موضوع بکارگیری ۲ پمانکار برای برخی مناطق ضروری به نظر می رسد.

سرپرست شهرداری کرج پیشنهاد داد تا با مدیریت قوی، مناقصه‌ای برگزار شود و با بکارگیری پیمانکاران باتجربه و با توان بالا شاهد تو.سعه و حفظ و نگهداری فضای سبز باشیم.

طبق تأکید غفاری، شرکت‌کنندگان در مناقصه باید هم از لحاظ تجربه و هم تجهیزات از توان بالایی برخوردار باشند و با کارنامه درخشان در رقابت شرکت کنند.

گفتی است کلان‌شهر کرج دارای ۱۰ منطقه و ۲۰ ناحیه فضای سبز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =