عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری اولین جلسه پایش ادواری نحوه عملکرد مسئولین حریم شهر با حضور معاونین شهرسازی و مسئولین حریم مناطق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس سعیدی کیا  اعلام برنامه ها و سیاست های آتی حریم کلانشهر کرج، اظهار کرد: مهمترین اقدامات در حال پیگیری توسط این معاونت تدوین سند پهنه بندی حریم شهر، تهیه طرح‌های گردشگری مختلف در اراضی شمالی حریم، برقراری ارتباط سیستمی با جهاد کشاورزی، راه اندازی سامانه ۱۳۷ برای حریم شهر و پروژه نظارت هوشمند ساخت و سازها در حریم شهری است.

این مسئول در ادامه ضمن یادآوری جرم انگاری هرگونه تغییر کاربری در حریم شهر، به لزوم آگاهی و اشراف کامل مسئولین مناطق نسبت به قوانین و دستورالعمل‌های حاکم در حریم شهر و هماهنگی و ارتباط هرچه بیشتر مسئولین مناطق با ستاد مرکز تاکید کرد.

در این جلسه مسئولین حریم مناطق، مشکلات و موانع پیش رو در زمینه برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز را مطرح کردند و موضوعات به بحث و بررسی گذاشته و مقرر شد تا اقدامات جامع و پیگیری‌های موثر در راستای حل مشکلات و معضلات موجود در حریم مناطق از مبادی ذیربط صورت پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =