• ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
  • کد خبر: 82284
مسعود محمدی

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: در کمیسیون ‌تلفیق پس از بررسی های فنی بودجه متمم با افزایش ۶۰ میلیارد تومانی، با رقم ۶ هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان به اتفاق آراء حاضرین به تصویب رسید و تغییراتی در موارد درآمدی، هزینه ای و عمرانی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مسعود محمدی در نطق پیش از دستور هشتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورا، شهردار کرج، معاونین و مدیران شهری  و اصحاب رسانه برگزار شد، از تصویب متمم بودجه ۱۴۰۱ شهرداری خبر داد و اظهار داشت: در اواخر آبان سال جاری، لایحه متمم بودجه سال جاری به شورای شهر و اعضای محترم کمیسیون ارسال شد که با همکاری و مساعدت همکاران، ۱۱ جلسه فشرده کارشناسی با حضور شهردار، معاونت ها و مدیران شهرداری برگزار شد و تمام موارد عمرانی، هزینه ای، جاری و درآمدی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: بودجه مصوب ۱۴۰۱ مبلغ ۶ هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان و متمم پیشنهادی شهرداری ۶ هزار و ۱۵۳ میلیارد تومان بودکه متمم مصوب ۱۴۰۱ شورای شهر در کمیسیون ‌تلفیق با رقم ۶ هزار و ۱۶۳ میلیارد تومان مصوب گردید.

محمدی در خصوص بودجه ماده ۶۸ نیز افزود: بر اساس ماده ۶۸ با اوراق ۴۹ درصد، هزینه ای و ۵۱ درصد عمرانی داشتیم که در موضوع رعایت ماده ۶۸ هم با همکاری، مساعدت و جلسات متعدد کارشناسی که انجام شد، این موضوع نیز تحقق یافت.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: اتفاقی که در متمم بودجه ۱۴۰۱ افتاد، ظرفیت های تباصری بود که با پیشنهاد شهرداری و کارشناسی اعضای شورا، تبادل نظراتی صورت گرفت، ۱۵ تبصره نیز پیشنهاد شده بود که ۱۴ مورد از این تباصر، مصوب شد ؛این‌ تباصر کمک‌ می کند در ظرفیت های تملکی و عمرانی بتوانیم فضایی رقابتی در سازمان ها و مناطق داشته باشیم.

محمدی یادآور شد: تسریع در مصوب شدن متمم بودجه در کمیسیون تلفیق موجب جذب هزینه های عمرانی و در نهایت عملکرد مناسب در تفریغ بودجه است و فرصتی مناسب برای مدیریت شهری جهت شروع بودجه سال ۱۴۰۲، عوارض و بهای خدمات و ... خواهد گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =