فراخوان

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از انتشار فراخوان طراحی ورودی مجموعه تفرجگاهی پارکرود کرج (حاشیه رودخانه) خبر داد.

رمضانعلی پور رستمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز، اظهار داشت: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج در نظر دارد با توجه به ضرورت طراحی نشانه‌ها و المان‌های ورودی پارک رود برگرفته از هویت و شاخصه‌ها و ویژگی‌های فرهنگی، تاریخی و اجتماعی شهر کرج، نسبت به اجرای «فراخوان طراحی ورودی مجموعه تفرجگاهی پارک رود کرج» اقدام کند.

وی اضافه کرد: از این رو از هنرمندان مجسمه ساز و معماران و طراحان شهری دعوت می‌شود با ارائه طرح متناسب با فضاهای ورودی در این فراخوان شرکت کنند.
این مسئول در توضیح نکات این فراخوان عنوان کرد: هنرمندان می‌بایست به همراه طرح پیشنهادی، نحوه اجرا، مواد و مصالح پیشنهادی برای ساخت المان را در فرم مشخصات طرح، تکمیل و ارسال کنند.
وی با بیان اینکه داوری و انتخاب آثار بر اساس نگاه هنرمندانه هنرمند و طراحی، رزومه هنرمند و اجرای حرفه‌ای توسط اعضای تخصصی کمیته داوری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج صورت می‌پذیرد، افزود: نتایج پس از برگزاری جلسه داوری از طریق سایت سازمان اعلام خواهد شد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر اینکه هر هنرمند مجاز است حداکثر دو ماکت به دبیرخانه فراخوان ارسال کند، گفت: رعایت تمامی مقررات عرفی و حرفه‌ای الزامی بوده و هزینه ساخت ماکت طرح برگزیده در قرارداد ساخت المان لحاظ خواهد شد.
وی در خصوص نحوه ثبت نام و ارائه طرح ورودی مجموعه تفرجگاهی پارکرود کرج، اظهار داشت: ارائه ماکت حجمی المان از جنس مقاوم به گونه‌ای باشد که در اثر جابجایی آسیب‌پذیر نبوده و حداکثر ارتفاع ماکت‌ها نباید بیشتر از ۵۰ سانتی‌متر باشد.
این مسئول ضمن تأکید بر این موضوع که تکمیل فرم ثبت نام (فرم مشخصات هنرمند و فرم مشخصات طرح) الزامی است، تصریح کرد: هنرمند می‌بایست رزومه مکتوب و مصور به همراه ماکت به دبیرخانه فراخوان تحویل دهد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در ادامه به مهلت ثبت نام و نحوه ارسال آثار پرداخت و گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۵ دی ماه سال جاری ماکت آثار خود را به همراه فرم‌ها تحویل واحد اداره هنرهای شهری دهند.
پوررستمی تأکید کرد: ارائه ماکت و مشخصات کامل اثر (جنس، تکنیک ساخت و... ) و همچنین برآورد اولیه هزینه اجرایی و قیمت پیشنهادی الزامی است.
گفتنی است هنرمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۲۵۳۰۲۰۲ داخلی ۲۴۵ اداره هنرهای شهری تماس بگیرند و برای تحویل آثار خود نیز به آدرس کرج، عظیمیه، ضلع شمال شرقی میدان استقلال، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مراجعه کنند.
فراخوان طراحی ورودی المان پارکرود کرج منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =