شجاعی

قائم مقام شهردار کرج گفت: تمام بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهر به کنتور آب تجهیز می‌شوند.

افراسیاب شجاعی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، این خبر را اعلام کرد و افزود: یکی از وظایف شهرداری‌ها توسعه، حفظ و نگهداری از فضای سبز است که در این راستا در سنوات اخیر، مدیریت شهری با احداث پارک‌های محله‌ای، منطقه‌ای و شهری در جهت افزایش سرانه‌های فضای سبز اقدام کرده تا شهروندان بتوانند اوقات فراغتشان را در فضایی امن و دلنشین سپری کنند.

وی اضافه کرد: طراحی منظر با استفاده از گونه‌های مقاوم در برابر کم آبی و عدم استفاده از گونه‌های گیاهی مهاجم، جایگزینی آبیاری قطره‌ای، کاهش کاشت چمن، استفاده از جاذب‌های رطوبت، استفاده از آب‌های غیر شرب در آبیاری درختان و احداث تصفیه خانه‌های محلی به منظور استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز شهری با رویکرد اقتصادی و زیست محیطی از اقدامات مدیریت شهری در سنوات اخیر بوده است.

قائم مقام شهرداری کرج ادامه داد: تأمین آب شرب جهت رفع نیازهای مراجعین به فضاهای تفریحی و بهره‌برداری احتمالی در شرایط اضطرار جهت نگهداری فضای سبز، امری انکار ناپذیر است لذا در جهت مصرف درست آب شرب و واقعی‌سازی میزان هزینه‌ها، به زودی تمامی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر کرج به کنتور آب تجهیز می‌شوند که در کاهش مصرف آب و هزینه‌های شهرداری مؤثر خواهد بود.

شجاعی افزود: در ماه‌های اخیر جلسات مستمر با مدیران شرکت آب و فاضلاب برگزار شد تا بتوان در خصوص مطالبات طرفین در بازه زمانی سال ۹۸ تا کنون، تعیین تکلیف شود.

وی ادامه داد: پس از تصمیم نهایی و قطعیت بدهی شهرداری و شرکت آب، حساب‌های فی مابین از طریق تهاتر کارسازی خواهد شد.

شایان ذکر است اقدامات شهرداری در سنوات اخیر در حوزه توسعه فضای سبز منجر به تسهیل دسترسی شهروندان به بوستان‌های محله‌ای و منطقه‌ای و ایجاد رضایتمندی در شهروندان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =