علی سلطانی مقدم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: در راستای درآمد پایدار شهری، وصول معوقات نوسازی و پسماند مناطق ۶ و ۷ شهرداری کرج به کارگزار درآمدی واگذار شد.

علی سلطانی مقدم در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر کرج و با توجه به عقد قرارداد با کارگزار، معوقات شهرداری در کد نوسازی و پسماند پس از شناسایی و ابلاغ توسط کارگزار وصول خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه واگذاری معوقات به کارگزاردرآمدی پیش‌ازاین در منطقه ۸ کرج با موفقیت اجرایی شده است، افزود: بر این اساس معوقات مناطق ۶ و ۷ شهرداری کرج نیز با عقد قرارداد به کارگزار درآمدی واگذارشد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج در ادامه افزود: به همین منظور طی عقد قرارداد، کارگزار در مناطق ذکرشده از آذرماه سال جاری شروع به کارکرده و این موضوع تا پایان قرارداد و حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به توزیع فیش‌های جمعی نوسازی در سطح مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج، گفت: این مصوبه می‌تواند موجب دستاوردی بزرگ در خصوص درآمدهای پایدار شهری شود.

این مسئول، وصول مطالبات معوق نوسازی و افزایش درآمد از محل کدهای درآمد پایدار شهری را ازجمله موضوعاتی دانست که به جد از سوی مدیریت شهری کرج پیگیری و به آن پرداخته می‌شود.

سلطانی مقدم با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای کسب درآمدهای پایدار به‌منظور افزایش بودجه و اعتبارات از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: خوشبختانه مدیریت شهری کرج در این خصوص اقدامات مثبتی انجام داده است.

منتشر شده در تاریخ:  ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =