دوشنبه های سالمندی

شهردار کرج گفت: در راستای نشاط‌بخشی و پررنگ‌تر کردن حضور سالمندان در فضاهای عمومی شهری کرج طرح دوشنبه‌های سالمندی توسط شهرداری کرج در حال اجرا است.

مهرداد کیانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اجرایی شدن طرح دوشنبه‌های سالمندی در کرج، خبر داد: مجموعه مدیریت شهری کرج به همت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در دوشنبه‌های اول هر ماه در پارک‌ها و فرهنگسراهای مختلف سطح شهر اقدام به برگزاری دوشنبه‌های سالمندی کرده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳ دوره از دوشنبه‌های سالمندی در کرج برگزار شده است. افزود: اولین دوشنبه سالمندی در آبان ماه در پارک ایران زمین برگزار شد. ۲ برنامه بعدی با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و در نظر گرفتن رفاه سالمندان در فرهنگسرای کوثر و غدیر برگزار شد. تلاش ما این است که برنامه ذکر شده در فصل زمستان در فرهنگسراها اجرا شود و در فصول گرم سال مجدد شاهد اجرای برنامه دوشنبه‌های سالمندی در پارک‌های سطح شهر خواهیم بود.

کیانی افزود: پررنگ‌تر کردن حضور سالمندان و تقویت مشارکت و فعالیت این قشر در جامعه از سیاست‌های مجموعه مدیریت شهری کرج در اجرای این طرح است و هدف از این برنامه‌ها نشان دادن اهمیت جایگاه سالمندان به عنوان سرمایه‌های شهر و جامعه است.

شهردار کرج گفت: برگزاری جشن نشاط اجتماعی، ورزش و حرکات اصلاحی، اجرای برنامه‌های هنری مثل موسیقی و شعرخوانی از اقداماتی است که در دوشنبه‌های سالمندی با مشارکت مستقیم خود سالمندان انجام می‌شود. همین حضور اجتماعی سالمندان و مشارکت مستقیم آنان در برنامه‌های مختلف این روز، خود گام مهمی در جهت آرامش و نشاط بیشتر این عزیزان است.

منتشر شده در تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =