حاجی قاسمی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: همه معاملات متوسط و عمده سازمان‌ها مطابق متن صریح اساسنامه‌ها و منوط به مصوبه هیئت مدیره باشند تا از این طریق نظارت شورا به صورت هدفمند اعمال شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بودجه پیشنهادی سازمان مدیریت پسماند گفت: عملکرد سازمان در موضوعات مهم مانند لندفیل و کمپوست باید مطلوب‌تر باشد.

وی با اشاره به انجام اقداماتی به منظور جذب عمرانی راحت‌تر سازمان‌ها عنوان کرد: با توجه به اینکه ما در مسیر پایش منظم بودجه حرکت نمی‌کنیم، پیشنهاد می‌کنم همه معاملات متوسط و عمده سازمان‌ها طبق روال قدیم، منوط به مصوبه هیئت مدیره شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در خصوص ماشین آلات نیز، هر ساله سازمان‌ها و مناطق این موضوع را مطرح می‌کنند اما نمی‌توانند دستگاهی بخرند در صورتی که ماشین، ابزار مورد نیاز شهرداری است. در کشورهای پیشرفته نیز شهرداری‌ها دارای ناوگان موتوری اختصاصی هستند.

حاجی قاسمی پیشنهادی مبنی بر حذف این ردیف از سازمان‌ها و تجمیع کلیه ردیف‌های مرتبط با خرید ماشین آلات با یکدیگر با اعتباری مشخص را ارائه کرد و در نهایت این پیشنهادها مورد تصویب کمیسیون تلفیق قرار گرفت.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =