افتتاح مترو گلشهر2

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل قطار شهری و بزرگراه شمالی کرج نیازمند حمایت بیشتر دولت است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج، روز دوشنبه هشتم اسفندماه آیین راه‌اندازی آزمایشی خط ۲ قطار شهری کرج (ایستگاه آیت الله طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر) با حضور وزیر کشور، استاندار البرز واعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری برگزار شد.

علی قاسم پور رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حمایت دولت محترم، استاندار و تقدیر از زحمات بی‌شائبه و تلاش‌های مدیران و اعضای شورای شهر ادوار گذشته در راه‌اندازی پروژه ملی قطار شهری اظهار داشت: امروز به همت دولت محترم، شورای شهر و مدیریت شهری فاز یک خط ۲ قطار شهری کرج به طول حدود ۵. ۵ کیلومتر شامل‌ایستگاه ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احداث خط ۲ قطار شهری کرج افزود: شورای ششم در حالی این پروژه را تحویل گرفت که سیستم برق پروژه تکمیل نبود و قطارها در تهران بودند.

قاسم پور اذعان کرد: بزرگراه شمالی کرج که هزینه آن بر شهروندان این کلانشهر تحمیل شده در واقع یک مسیر ملی برای تردد ساکنان استان‌های مختلف کشور از جمله تهران است.

وی تأکید کرد: تکمیل این پروژه با کمک دولت نقش اساسی در روان‌سازی ترافیک استان البرز دارد.

منتشر شده در تاریخ ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =