علی رضا سعیدی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: متأسفانه امروز عده‌ای در جامعه در راستای تلاش دشمن به دنبال ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی و سست کردن کانون خانواده‌ها هستند که بستر اصلی تعلیم و پرورش مردم یک جامعه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهرکرج؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور نود و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه علی الخصوص فرا رسیدن ولایت قطب عالم امکان حضرت بقیه اله طی تذکری به مدیران و مسئولین فرهنگی و اجتماعی استان البرز اظهارداشت: مسأله بی‌حجابی در جامعه پررنگ شده است، حجاب حکم خداست و یک قانون مصرح در نظام می‌باشد، تظاهر به بی‌حجابی و شکستن حریم و حرمت حکم خدا قابل پذیرش نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج افزود: مگر این شهر دادستان ندارد؟ نیروی انتظامی و ضابطین قضایی مسئول رسیدگی به تخلفات سطح جامعه می‌باشد، چرا مسأله را مسکوت گذاشته‌اند کسانی که به حکم دهن کجی می‌کنند باید منتظر غضب خداوند باشند.

سعیدی اذعان کرد: موضوع حجاب در مجموعه مدیریت شهری نیز باید به صورت جدی پیگیری شده، اقدامات اساسی صورت پذیرد و درصورتی که بی‌حجابی در اماکن مربوط به مجموعه مدیریت شهری مشاهده می‌شود از آن جلوگیری شود.


منتشر شده در تاریخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =