آرامستان مریم قهرمانی

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بازدید سر زده از بهشت سکینه(س)، ضمن قدردانی از نظم و مدیریت موجود در ارائه خدمات در این آرامستان، بر حمایت جدی مسئولان از پرسنل این مجموعه جهت افزایش انگیزه کاری آنها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مریم قهرمانی صارم ظهر امروز در بازدید سر زده از بهشت سکینه(س) ضمن بازدید از واحدهای مختلف و گفتگو با پرسنل سازمان مدیریت آرامستان ها، به برگزاری نشست مشترک با محمد محمودی نژاد رئیس سازمان پرداخت.

حتی یک مورد نارضایتی شهروندان از خدمات ۵ شنبه آخر سال وجود نداشت

در این نشست قهرمانی ضمن خدا قوت به ریاست و پرسنل سازمان به منظور مدیریت و ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور در ۵ شنبه و جمعه سال اظهار داشت: در جریان رصد اخبار و گزارش های ارائه شده از ۵ شنبه و جمعه آخر سال، خوشبختانه انتقاد و نارضایتی از سوی شهروندان وجود نداشت و زائران اهل قبور از نظم و برنامه ریزی های موجود رضایت قابل قبولی داشتند.

وی ادامه داد: به طور قطع این برنامه ریزی و تدبیر در ارائه خدمات به خانواده های عزادار در سال آینده نیز با قوت خود باقیست و استمرار می یابد.

این مسئول با اشاره به سختی شغل و کار کردن در این سازمان عنوان کرد: به جهت وجود سختی شغل و مسافت، کمتر پرسنلی در شهرداری پیدا می شود که تمایلی به کار در سازمان آرامستان ها داشته باشد، اما افرادی که هم اکنون در بهشت سکینه(س) مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند، جان فشانی می کنند که باید این مهم مورد توجه مدیران و مسئولان شهری قرار گیرد.

سازمان آرامستان ها آبروی شهرداری کرج است

قهرمانی بر حمایت جدی و ویژه مدیریت شهری از پرسنل این سازمان تاکید کرد و گفت: در بازدید امروز متوجه رابطه دوستانه پرسنل با ریاست سازمان شدم و این خود یک موهبتی است که باید با حمایت از پرسنل و ایجاد انگیزه بین آنها حفظ شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه هر شهروند و خانواده ای جهت انجام امور متوفی خود به بهشت سکینه(س) مراجعه می کند، در یک کلام می توان گفت که سازمان آرامستان ها آبروی شهرداری کرج است و باید حمایتی که شایسته و در شان پرسنل این مجموعه است، به آنها ارائه شود.

در این نشست همچنین محمد محمودی نژاد رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها از حمایت و همدلی رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار کرج از این سازمان تشکر و قدردانی کرد و گفت: این رضایت مندی شهروندان از بهشت سکینه(س) میسر نمی شد مگر با همراهی و همدلی مسئولان مدیریت شهری.

قدردانی از نظم موجود در بهشت سکینه(س) / تاکید بر حمایت جدی مدیریت شهری از پرسنل سازمان آرامستان ها

قدردانی از نظم موجود در بهشت سکینه(س) / تاکید بر حمایت جدی مدیریت شهری از پرسنل سازمان آرامستان ها

قدردانی از نظم موجود در بهشت سکینه(س) / تاکید بر حمایت جدی مدیریت شهری از پرسنل سازمان آرامستان ها

منتشر شده در تاریخ ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =