علی قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه نگاه به پارلمان محلی و شهری، نگاه رقیب و جایگزین نباشد گفت: ما بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به وظایف قانونی شوراها عمل می کنیم و دست همه مسئولین، دغدغه مندان و کنشگران اجتماعی که به بهبود اوضاع و احوال مردم کمک کنند را به گرمی می فشاریم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، علی قاسم پور، رئیس شورای اسلامی شهر کرج امروز در یکصد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی کشور به اعضای شورای فعلی و ادوار گذشته کرج، از زحمات و تلاش های آن ها در جهت ارتقای سطح شهر قدردانی و برای تمامی آنان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

وی با بیان اینکه نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا با تکیه بر اصول دین مبین اسلام و مبانی قرآن کریم و بر اساس توصیه های این کتاب آسمانی شکل گرفته است، مطرح کرد: امید است با تمرین مردم سالاری دینی و فعالیت های گروهی و مشورتی، نهاد شوراها در جوامع محلی و پارلمان های شهری به بالندگی برسد و اقدامات و خدمات شوراهای شهر و روستا روز به روز ملموس تر و بهتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه امید است روزی برسد که نگاه به پارلمان محلی و شهری، رقیبی و جایگزین نباشد، گفت: ما بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و بندهای ماده ۸۰ قانون، به وظایف قانونی شوراها عمل می کنیم و دست همه مسئولین، دغدغه مندان و کنشگران اجتماعی که به بهبود اوضاع و احوال مردم کمک کنند را به گرمی می فشاریم.

قاسم پور ضمن تبریک روز کارگر به همه کارگران، به اهمیت این شغل شریف در این مرز و بوم اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش ها و زحمات کارگران در این کشور، به حرکت چرخه اقتصاد کمک می کند. از شهردار کرج درخواست می شود به یمن نامگذاری این روز، نگاه ویژه ای به کارگران شاغل در شهرداری کرج داشته باشند و از آن ها تقدیر به عمل آورند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پایان با اشاره به دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم، ضمن تبریک این روز به تمام فرهنگیان کشور اذعان کرد: همه ما مرهون و بدهکار معلمان خود هستیم و امیدواریم که همواره در عمل به وظایف و رسالت های خود موفق باشند و همه خوبی ها و سربلندی ها و شادمانی ها برای این قشر زحمتکش رقم بخورد.

گفتنی است در شروع جلسه تعدادی از خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز به نمایندگی از اصحاب رسانه با حضور در جلسه رسمی شورای شهر به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها از رییس و اعضای شورای شهر با اهدا گل تقدیر و تشکر نمودند.

منتشر شده در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =