• ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
  • کد خبر: 83480
بازدید آرامستان بهشت سکینه

مسعود محمودی و مجتبی حاج قاسمی دو عضو شورای اسلامی شهر کرج به صورت سرزده از آرامستان بهشت سکینه(س) بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مسعود محمدی و مجتبی حاج قاسمی دو عضو شورای اسلامی شهر کرج در سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج حضور یافتند و نشستی مشترکی را با رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج برگزار کردند.
 

در این نشست علاوه بر ارائه گزارش عملکرد سازمان، به اقدامات و پروژه‌های انجام شده و در دست اجرا، مشکلات و نیازهای سازمان مدیریت آرامستان‌ها نیز اشاره شد.


در حاشیه این بازدید مسعود محمدی با اشاره به آغاز اجرای پروژه احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات اظهار داشت: ساختمان فعلی این اداره قدیمی و جوابگوی نیاز شهروندان و خانواده‌های سوگوار نیست.
 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رسالت اصلی مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، احداث ساختمان جدید پذیرش متوفیات در بهشت سکینه(س) طی سال گذشته و امسال در دستور کار و تصویب شورا قرار گرفت که خوشبختانه هم اکنون این پروژه در حال اجراست و پیشرفت فیزیکی مطلوب دارد.
 

محمدی عنوان کرد: توجه به اینکه سیما و بعد بصری آرامستان یکی از موارد مهمی است که در کمتر شهری به آن پرداخته شده اما وقتی وارد بهشت سکینه(س) کرج می‌شویم از لحاظ سیما و منظر و فضای سبز و زیباسازی شهری، اقدامات بسیار مطلوبی انجام شده که قابل تشکر و قدردانی است.


مجتبی حاج قاسمی در پی حضور در سازمان مدیریت آرامستان‌ها، ضمن بازدید میدانی از چندین پروژه و ملاقات رو در رو با کارکنان بخش‌های مختلف، عملکرد رئیس و کارکنان آن سازمان را مطلوب دانست و افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای مدیریتی در هر اداره‌ای علاوه بر تخصص و سلامت و مردم داری، موضوع پیگیری‌های مجدانه امور توسط مقام ارشد آن ارگان است، نکته‌ای که می‌تواند سبب عامل رشد سازمانی و هم علتی بر دلگرمی پرسنل شود.
 

وی ضمن تقدیر از زحمات ریاست و تک تک کارکنان سازمان مدیریت آرامستان‌ها اظهار داشت: به عنوان یک عضو شورا تمام تلاش خود را چه در راستای رشد سازمانی و چه در مسیر حمایت از کارکنان جهت افزایش تخصص، رفاه و حل مشکلات موجود به منظور بالارفتن سرعت، دقت و خدمات بهتر این سازمان بکار گرفته و در این باب همگام با پیشرفت و توسعه مجموعه قدم بر می‌دارم.
 

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدون سازمان آرامستان‌ها در جریان ارائه خدمات به شهروندان گفت: بهشت سکینه(س) یکی از مجموعه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری کرج است که روزانه تعداد زیادی از شهروندان جهت انجام امور مربوط به متوفی خود به آن مراجعه می‌کنند.
 

حاج قاسمی عنوان کرد: با توجه به رضایت‌مندی خانواده‌های عزادار از چگونگی و روند ارائه خدمات در این مجموعه، جا دارد که از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدون ریاست و تمامی پرسنل زحمت کش این سازمان نهایت تشکر را داشته باشم.


این مسئول با اشاره به سختی کار در سازمان آرامستان‌ها و لزوم توجه به نیازهای پرسنل اظهار داشت: افراد شاغل در این مجموعه از پر تلاش‌ترین پرسنل شهرداری کرج هستند که سختی کار کردن در آرامستان را به جان خریدند که باید حمایت‌های مادی و معنوی در خور شأن آن‌ها انجام شود.

بازدید سرزده دو عضو شورای شهر کرج از بهشت سکینه(س)

بازدید سرزده دو عضو شورای شهر کرج از بهشت سکینه(س)

بازدید سرزده دو عضو شورای شهر کرج از بهشت سکینه(س)

بازدید سرزده دو عضو شورای شهر کرج از بهشت سکینه(س)


منتشر شده در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =