عاقلی سیما منظر

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برنامه‌ریزی دسترسی بیشتر شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌های شهری و استفاده از خودروهای برقی ورودی پارک چمران تا باغ گل‌ها جهت برگزاری جشنواره لاله‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی درسومین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره لاله‌های کرج در سال ۱۴۰۳ با اشاره به اهداف جشنواره لاله‌ها و بالا بردن روحیه نشاط اجتماعی شهروندان، اظهار کرد: قرار داشتن محل برگزاری این جشنواره در ورودی شهر کرج تحمل افزایش حجم ترافیک را نداشته و ضرورت تمهیدات ویژه ترافیکی را دوچندان می‌کند و می‌بایست در خصوص سهولت دسترسی بیشتر شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس‌های شهری و استفاده از خودروهای برقی ورودی پارک چمران تا باغ گل‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.


وی افزود: با توجه به اینکه این رویداد برای دهمین سال متوالی میزبان گردشگران می‌باشد باید به نحو احسن و شایسته شهر کرج برگزار شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: برگزاری مطلوب و شایسته این جشنواره مستلزم همکاری همه واحدهای مدیریت شهری و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری است.

عاقلی با اشاره به تغییر روند قدیمی فروش بلیت کاغذی توضیح داد: با هدف ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان، راه‌اندازی سیستم «کارت‌بلیت الکترونیکی» و فروش آن از طریق اینترنت باید در دستور کار جشنواره قرار بگیرد که استفاده ازآن می‌تواند کمک کند که بازدیدکنندگان در هنگام ورود به باغ گل‌ها، در صف‌های طولانی منتظر نمانند و بتوانند به بهترین نحو ممکن از زمانی که به بازدید از جشنواره اختصاص داده‌اند، استفاده کنند.


وی به ضرورت ایجاد نگرشی متفاوت در انعقاد قراردادهای مشارکتی اشاره کرد و افزود: بازنگری در جذب اسپانسر و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی موضوع بسیار با اهمیتی است که در نهایت باید به ایجاد جذابیت بیشتر بصری و تنوع در بخش‌های مختلف جشنواره منجر شود.


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان با تأکید بر برنامه‌ریزی و نظارت دقیق برای دهمین جشنواره لاله‌های کرج در سال ۱۴۰۳ اضافه کرد: کارشناسان فنی بخش‌های مختلف باید برای همه مراحل برگزاری جشنواره از زمان خرید و نگهداری و کاشت پیاز تا بهره‌برداری و نحوه برگزاری جشنواره برنامه‌ریزی داشته باشند تا شاهد برگزاری مطلوب جشنواره لاله‌ها در کلانشهر کرج باشیم.

انتقال بازدیدکنندگان با خودروهای برقی


منتشر شده در تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =