9

سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج با حضور در شهرک شهرک نهال و بذر با اهالی و ساکنین این محله گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مصطفی خدابین طی این دیدار دوستانه ضمن شنیدن درخواست‌های شهروندان بررسی و حل مشکلات مردم را از برنامه‌های اصلی منطقه عنوان کرد و افزود: با مردم و در میان مردم بودن، باعث درک مشکلات و مسائل آن‌ها شده و رفع به موقع و سریع مشکلات را در پی خواهد داشت.


خدابین بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان تأکید کرد و گفت: واقع شدن شهرک نهال و بذر در حریم جاده محمدشهر و مشکلات قانونی آن مانعی برای خدمات دهی مطلوب به اهالی است و سعی این منطقه بر آن است تا با در نظر گرفتن تمام جوانب، با خدمت‌رسانی مطلوب، رضایت شهروندان را جلب کند.

این مسئول، توسعه شهری را امری مهم دانست و با تأکید بر اینکه، این مهم باید در ابعاد مختلف اجتماعی، عمرانی، خدماتی و... صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: از جمله راهکارهای منطقی و اصولی رسیدن به این مهم آگاهی از مشکلات منطقه توسط مسئولان ذیربط است.
 

خدابین در ادامه با اشاره بر لزوم حل مسائل و مشکلات شهروندان، نشست‌های مردمی و بازدید مسئولان از محلات و آشنایی با مشکلات مردم را موجب اعتماد و همدلی مردم با مسئولان دانست و اظهار کرد: در این صورت مسئولان با مسائل و مشکلات شهروندان از نزدیک آشنا شده و به رفع هر چه سریع‌تر آن‌ها تلاش خواهند کرد.
 

این مسئول، رسیدگی به نیازهای عمرانی و خدماتی و دیگر اقدامات مهم ازجمله احداث پارک محله‌ای، تجهیز ست تندرستی جهت اوقات فراغت شهروندان در شهرک مذکور را از برنامه‌های پیش رو دانست و گفت: بررسی مسائل و مشکلات شهری به‌ویژه مناطق محروم و خدمت صادقانه به شهروندان در اولویت کاری منطقه است.

منتشر شده در تاریخ ۱ تیر ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =