قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: از استاندار البرز، مدیرعامل آب منطقه ای استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می‌شود پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم به منظور احیای حق آبه اهالی کلاک را با وزارت نیرو انجام دهند تا مشکل مردم و خشک شدن باغات برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در یکصد و نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور مدیر کل اموز مالیاتی برگزار شد ضمن تبریک روز ملی مالیات، اظهارداشت: یکی از مطالبات عمومی اهالی کلاک، حق آبه ای است که ظاهرا در حال حاضر در اختیار آن ها نیست و باغاتشان تشنه و در حال خشک شدن هستند، در حالیکه مجموعه شهرداری با کسانی که درختان خود را به هر دلیلی خشک می کنند، نیز برخوردهای جدی و شدید قضایی و شبه قضایی صورت می‌دهد.

قاسم پور به تاخیر کوتاه در ساعت برگزاری جلسه اشاره کرد و افزود: برخی روایات و نگاه های کنشگری، مطالبه گری و رسالت اطلاع رسانی ضمن اینکه برای اعضای شورای ششم شهر کرج قابل احترام هستند اما انتظار می رود این نگاه، همه جانبه باشد و با پرداختن به مسائل سطحی و فالور جمع کن با هدف ناکارآمد نشان دادن شورای شهر کار پسندیده ای نیست.

رییس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه در تقدیر از اصحاب رسانه گزینشی عمل نکنیم، اذعان کرد: در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بنا داریم با هدایت کمیسیون فرهنگی و سخنگوی شورا، برنامه ای در خور و شان اصحاب رسانه برای ۱۷ مرداد ماه که روز خبرنگار نامگذاری شده است، برگزار کنیم. در این راستا همه رسانه ها باید مورد تقدیر و تکریم قرار گیرند و رسانه‌های منتقد نیز که با نقدهای خود به بهتر شدن شرایط کمک می کنند، حتما باید دیده و تقدیر شوند.

قاسم پور به انتصابات مجموعه شهرداری اشاره کرد و افزود: انتصابات مجموعه شهرداری کرج با نظر و انتخاب مدیر ارشد شهر صورت می گیرد زیرا آن ها کابینه شهردار به شمار می‌روند و این موضوع که اعضای شورا یا دیگران در این زمینه اعمال فشار می کنند، قطعا مورد پذیرش منصوب کننده نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج بر صیانت از شورا و اعضای شورای شهر به‌عنوان یکی از وظایف رئیس شورای شهر تاکید کرد و گفت: قرار گرفتن روی یک صندلی به هر قیمتی ارزش ندارد، مسئولیت اجرایی و انتصابات با شهردار است و در صورتی که موضوعات مذکور در خصوص اعمال فشار اعضای شورا، ادامه داشته باشد، قابلیت پیگیری حقوقی غیر از پیگیری‌های قانون تشکیلات نیز برای اعضای شورا وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =