قاسم پور

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری درخصوص پرونده پلاک ثبتی مشهور در مهرشهر و اجرای رای کمیسیون ماده صد با ترک فعل‌ها برخورد قاطع و جدی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و سومین جلسه رسمی شورای شهر کرج اظهار داشت: صبح امروز جلسه‌ای در خصوص کمیسیون‌های ماده صد با هدف وحدت رویه در دادگستری کل استان البرز برگزار و مقرر شد کارگروهی نسبت به احصای رویه‌ها اقدام تا هر کمیسیون با یک مقیاس قابل قبول اقدام به صدور آرا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در تذکری به مدیریت شهری اذعان کرد: یکی از پلاک‌های ثبتی واقع در مهرشهر کرج که تخلفات بسیاری در آن صورت گرفته، نقل جلسه امروز بود و اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و عدم برخورد به موقع، مناسب و در شأن و اجرای رای کمیسیون ماده صد در این پلاک ثبتی، مورد انتقاد دادگستری، دادستان کرج و همه مدعوین جلسه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری گزارش فعل‌ها و ترک فعل‌ها را به شورای اسلامی شهر کرج و دستگاه قضائی گزارش دهد و این موضوع را پیگیری کند، خاطرنشان کرد: این موضوع ارتباطی با شورای دوره ششم و شهردار فعلی و مدیران کنونی و قبلی منطقه ندارد اما انتظار می‌رود شهردار نسبت به برخورد قاطع و اجرای رای کمیسیون ماده صد در مورد این پلاک ثبتی اقدام کند.

قاسمپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات تابلوهای شهری بیان کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی که در طول پنج دوره گذشته اقدام موثری در رابطه با آن انجام نشده است؛ در دوره ششم شورای شهر توسط کمیسیون خدمات شهری، اعضای شورای شهر و شهرداری و با همکاری و همراهی همه دستگاه های فرهنگی، امنیتی و قضایی در حال انجام بوده و تمام هم و غم مجموعه مدیریت شهری، در حوزه برندشناسی است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه تابلوهای تبلیغاتی باید مردم را هدایت کنند، افزود: این در حالی است که امروز در برخی حوزه‌ها و پس از بعضی از تبلیغات، مردم دچار عسر و حرج شده و موضوعات مترتب حقوقی و قضایی ایجاد می‌شود.

قاسم پور یادآور شد: برندی که روی تابلوهای شهری به مردم نمایش داده می شود، بستری است که باید اعتماد شهروندان را به خود جلب کند. بر همین اساس ضروری است تا توجه بیشتری در خصوص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =