مهاجری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: پل B۱ آزاد راه شمالی کرج تا به امروز جزو پیچیده ترین پل‌های موجود در جهان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین مهاجری در حاشیه بازدید از روند اجرایی پل B۱ اظهار داشت: بر اساس ارزیابی وزارت راه و شهرسازی این پل از نظر پیچیدگی و مهندسی جزو پیچیده ترین پل‌های موجود در خاورمیانه است که در حال حاضر در محدوده پل بیلقان در حال اجرا است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: این پل تا به امروز جزو پیچیده ترین پل های موجود در جهان است و هزینه اتمام آن به طور کلی ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است که به شرط تامین مالی تا ۱۳ ماه آینده به پایان خواهد رسید.

مهاجری تصریح کرد: این پل ۱۰۵۰ متری از ۸ دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر میباشد و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی و دولت محترم و دیگر ارگان‌ها بیان کرد: پروژه‌هایی مانند پل B۱ را باید با سرعت بیشتری پیگیری کرده و ادامه داد و علاوه بر پل B۱ باید پل b۰ را که در نزدیکی خط ۴ حصار است نیز هرچه زودتر آماده بهره برداری شود تا مردم بتوانند خیلی سریعتر از این پروژه بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در شورای شهر نگاه ویژه‌ایی به این پروژه‌ داشته و تمام تلاش خود را برای اجرا، تکمیل و تامین مالی این پروژه انجام می‌دهیم و امیدواریم هرچه زودتر مردم کشورمان از این اتفاق بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =