بازدید شهردار از مترو

شهردار کرج از مراحل تکمیل ایستگاه شهید سلطانی قطار شهری کرج بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مهرداد کیانی صبح امروز طی بازدیدی سرزده از ایستگاه شهید سلطانی، در جریان روند اقدامات و پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

در گفت و گویی که در حاشیه این بازدید با شهردار کرج انجام شد، کیانی بیان کرد: تمامی مراحل حفاری و لاینینگ درهسته مرکزی این ایستگاه به پایان رسیده و مرحله بتن‌ریزی سقف سالن بلیت فروشی ایستگاه به طول ۱۸ متر نیز انجام گرفته است.

شهردار زمان پایان لاینینگ سالن فروش بلیت را حداکثر ظرف سه ماه آینده اعلام کرد.

کیانی افزود: عملیات ریل‌گذاری مسیر از ۲۸ تیرماه آغاز شده و طبق وعده پیمانکار ریل‌گذاری ایستگاه طالقانی تا هفت تیر به صورت دو خطه تا ۱۵ شهریورماه به پایان می رسد.

به گفته وی، همزمان با هفته دولت نیز ایستگاه سه راه رجایی شهر که هم اکنون ۹۳ درصد پیشرفت داشته است، وارد فاز بهره برداری می شود.

شهردار کلانشهر کرج، پیشرفت کل خط متروی شهر کرج را ۴۹ درصد عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه شهید سلطانی نیز همرمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد.

این مسئول، با اشاره به فعالیت آزمایشی متروی کرج که از محدوده چهارراه طالقانی تا ۴۵ متری گلشهر را شامل می شود، اظهار داشت: هم اکنون نقل و انتقال مسافران در ابتدا و انتهای خط، طی روزهای فرد انجام می گیرد و این انتقال رایگان است.

منتشر شده در تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =