بازدید چپردار از حلقه دره

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهرکرج از عملکرد سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به منظور اقدامات صورت گرفته در محل دفن و پردازش زباله در حلقه دره، ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ جواد چپردار در حاشیه بازدید سه ساعته از مرکز دفن حلقه دره، ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد سازمان پسماند شهرداری کرج و ارتقاء سطح کیفی عملکرد این سازمان، اظهار داشت: مدیریت زباله در بخش‌های دفن و  شیرابه‌ها از حالت سنتی خارج شده و این موضوع نقش بسزایی در حفاظت از محیط زیست و سلامت شهروندان دارد.

وی افزود: اقدامات انجام شده در مرکز دفن زباله حلقه دره بسیار شاخص است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست وخدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: تغییرات ایجاد شده در مرکز حلقه دره محسوس است و رفع مابقی مشکلات موجود، همکاری همه دستگاه‌هایِ مسئول را می‌طلبد.


چپردار با تأکید بر اینکه نگاه مسئولان به مباحث مدیریت پسماند باید با نگاه توسعه پایدار همسو باشد، به میزان رو به رشد انواع زباله‌ها و اثرات مخرب آن بر محیط زیست اشاره و بیان کرد: زباله‌های قابل بازیافت اگر پس از تبدیل به مواد مختلف دوباره وارد چرخه مصرف شوند مقدار قابل توجهی از هزینه‌ها و خطرات دفن زباله را کاهش می‌دهد.

عضو شورا ضمن تأکید بر فرهنگ‌سازی تفکیک از مبدا زباله در راستای تسهیل بازگشت مواد بازیافتی به چرخه مصرف، اظهار داشت: بقای زندگی انسان و ارزش قائل شدن برای محیط زیست از ضروریات به شمار می‌رود که سازمان مدیریت پسماند کرج باید توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشد.

در پایان این بازدید چند ساعته محمد رضا خسروی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج توضیحاتی در خصوص پروژه‌های اجرا شده در مجموعه حلقه دره ارائه کرد.

شایان ذکر است در این بازدید علی فروغی سرپرست اداره کل بازرسی و موحدی راد سرپرست اداره کل حراست شهرداری کرج نیز حضور داشتند.

اقدامات انجام شده در حلقه دره بسیار شاخص است

اقدامات انجام شده در حلقه دره بسیار شاخص است

اقدامات انجام شده در حلقه دره بسیار شاخص است


منتشر شده در تاریخ ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =