علی سلطانی مقدم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: تاکنون درآمد حاصل از اجرای بند (ت) تبصره۶ قانون در حدود دو هزار میلیارد ریال محقق شده که پیش بینی شده از این مقدار مبلغ پانصد و پنجاه میلیارد ریال صرف خرید اتوبوس‌های جدید برای شهر کرج شود.

علی سلطانی مقدم در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به ساختار شهرکرج به ویژه در دوره کنونی و افزایش جمعیت و احساس نیاز مبرم شهر به بهره‌گیری وسیع از خدمات حمل و نقل عمومی، اظهارداشت: در این راستا مدیریت شهری کرج اهتمام ویژه‌ای برای تقویت بسترهای حمل و نقل عمومی با محوریت اتوبوس دارد. بر همین اساس در اولین گام مبلغ پانصد و پنجاه میلیارد ریال برای خرید اتوبوس‌های جدید هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اهمیت تقویت ناوگان اتوبوسرانی در خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان، اظهار کرد: تقویت و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در کاهش آلودگی هوا، صرفه جویی در مصرف انرژی، حفظ محیط زیست، کنترل بار ترافیکی درون شهری و جابجایی ایمن و سریع شهروندان دارد.

 وی در پایان تاکید کرد: همچنین برای بهبود وضعیت ترافیکی شهر کرج و جبران کمبود پارکینگ شهری در کرج ۱۲ نقطه برای ساخت پارکینگ در نقاط مختلف شهر شناسایی شده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته از محل درآمد بند (ت) تبصره۶ قانون بودجه کشور این پارکینگ‌ها احداث خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =