خدابنده لو - کراپ‌شده

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج با تاکید بر تدوین برنامه‌های کارآمد به منظور بهبود در روند امور اجرایی بین شهرداری و اصناف بیان کرد: همکاری و تعامل مجموعه شهرداری و اصناف نقش بسزایی در افزایش سطح خدمات رسانی به شهر و شهروندان ایفا می‌کند.

علی خدابنده لو در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز ؛ اظهار کرد:  ۵۸ هزار پرونده صنفی و شغلی در مناطق مختلف ۱۰گانه شهرداری کرج تشکیل شده که می بایست عوارض سالیانه آنها اخذ شود. لذا به جهت تحقق وصولی حداکثری موضوع و بروز رسانی پروندها طرح پایش اصناف در مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج با همکاری مناطق و سازمان فاوا برنامه ریزی و اجرایی شده است.

خدابنده لو از مدیران مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج خواست تا در اجرای این طرح با جدیت اقدام و امکانات مورد نیاز را در اختیار عوامل مربوطه قرار دهند.

این مسئول با بیان اینکه تا پایان سال با همکاری مسئولان مربوطه در مناطق، تمام اصناف سطح شهر پایش خواهند شد، افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا حداکثر پایان آبان ماه فیش عوارض برای اصناف صادر و به واحدهای تجاری ابلاغ شود.

خدابنده لو بابیان اینکه برای پرداخت فیش عوارض اصناف مهلت قانونی در نظر گرفته می شود، ادامه داد: در صورتی که مالکان واحدهای تجاری در مهلت تعیین شده اقدام به پرداخت معوقات خود نکنند، مشمول ۲ درصد جرایم دیر کرد خواهند شد.

وی، حذف پرونده فیزیکی، تعیین و تکلیف معوقات اصناف و به روزرسانی آمارها را از مزایای اجرای این طرح برشمرد.

خدابنده لو، تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری را مهم ارزیابی کرد و تحقق این امر را از اولویت‌های کاری مجموعه شهرداری‌ها خواند و افزود: در این راستا با اجرای روش های جدید از جمله انعقاد عقد قرارداد با کارگزار در مناطق می‌توانیم برای وصول بسیاری از معوقات شهرداری در بخش اصناف اقدام نمائیم.

منتشر شده در تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲​​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =