بازدید دادستان و رئیس دادگستری البرز از کرج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: تلاش دستگاه قضا در رفع تصرفات حریم رودخانه کرج و مناسب‌سازی این فضا توسط مجموعه مدیریت شهری کرج با هدف ایجاد تفرجگاه عمومی و استفاده حداکثری شهروندان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی درحاشیه بازدید رئیس‌کل دادگستری استان البرز که به همراه دادستان کرج از آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج و اقدامات اجرایی فاز دوم تفرجگاه عمومی پاکرود صورت گرفت؛ اظهار کرد: توجه جدی دستگاه قضا و مدیریت شهری کرج مقدمات آماده‌سازی و اجرای پروژه پاکرود را فراهم کرد و فاز اول این پروژه به طول یک کیلومتر در خرداد ماه سالجاری به بهره‌برداری رسیده است.


وی افزود: ایجاد مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، محل اسکان و مناسب‌سازی و نصب مبلمان با هدف ارائه خدمات گردشگری و تفریحی، بخشی از اقدامات صورت گرفته در فاز اول این پروژه است.


این مسئول به ادامه روند مناسب‌سازی در فاز دوم این پروژه اشاره کرد و افزود: فاز بعدی پروژه پاکرود به طول یک هزارو۵۰۰ متر طول، رو به روی فازاول و دارای پل ارتباطی می‌باشد.


وی به شاخص‌سازی ورودی تفرجگاه پارکرود و انتشار فراخوان مسابقه طراحی اِلمان و فضای ورودی مجموعه تفرجگاهی پارکرود اشاره کرد و گفت: استقبال خوبی از این فراخوان شده و با داوری اساتید معماری و طراحی به زودی تکلیف برنده و طرح اجرایی آن نهایی می‌شود.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج حفظ ساختار طبیعی حریم رودخانه و توجه به رویکرد پایدار محیط‌زیستی را مؤلفه اصلی اجرای طرح‌های عمرانی تفرجگاه عمومی پاکرود معرفی و اضافه کرد: تلاش دستگاه قضا در رفع تصرفات در حریم رودخانه کرج و مناسب‌سازی این فضا توسط مجموعه مدیریت شهری کرج با هدف ایجاد تفرجگاه عمومی و استفاده حداکثری شهروندان انجام می‌شود و در این زمینه این سازمان تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت شهروندان به کار گرفته می‌شود.

فاز دوم پروژه پاکرود تکمیل می‌شود

فاز دوم پروژه پاکرود تکمیل می‌شود

فاز دوم پروژه پاکرود تکمیل می‌شود

فاز دوم پروژه پاکرود تکمیل می‌شود

فاز دوم پروژه پاکرود تکمیل می‌شود




منتشر شده در تاریخ یکم شهریورماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =