محسن امیدوار حسینی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: ۲ قطعه زمین برای احداث توقف گاه عمومی خودروهای سنگین و بار انداز در محدوده پل فردیس و حصارک جانمایی شده است.

محسن‌ امیدوارحسینی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اشاره به اینکه استان البرز نقطه اتصال ۱۵ استان کشور و دروازه ورود به پایتخت است، اظهار کرد: پارک حاشیه‌ای خودروهای سنگین از معضلاتی است که جوامع شهری با آن روبرو هستند.


وی افزود: طبق قانون، توقف خودروهای سنگین در مناطق مسکونی و معابر شهری تخلف محسوب می‌شود.


رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بیان داشت: برای رفع مشکلات پارک حاشیه‌ای خودروهای سنگین، بر مبنای بند الف ماده ۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شهرداری‌ها مکلف به احداث توقف گاه‌های عمومی شده‌اند تا خودروهای سنگین به این پارکینگ‌ها هدایت شوند.


به گفته‌ امیدوارحسینی، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع در محدوده پل فردیس برای احداث توقف گاه‌های عمومی خودروهای سنگین در راستای انجام به تکالیف قانونی اختصاص داده است.


وی در ادامه با توجه به دستورالعمل مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه، یکی دیگر از اقدامات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج را احداث بارانداز دانست و تأکید کرد: خودروهای سنگین بایستی در ابتدای ورودی شهرها توقف و اقدام به تبدیل بار عمده به خرده بار کنند.


رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اضافه کرد: برای احداث بارانداز در شهر کرج یک قطعه زمین به مساحت ۷ هزار مترمربع در محدوده حصارک در نظر گرفته شده است.



منتشر شده در تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =