9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از رنگ‌آمیزی بیش از یک هزار و ۸۰۰ مترمربع جداره‌های شهری حدفاصل چهار راه هفت تیر تا چهار راه کارخانه قند و چهار راه کارخانه قند تا میدان شهید فهمیده با همکاری سازمان سیماو منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خبرداد.

حسین عطایی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ در تشریح اقدامات اخیر واحد زیباسازی منطقه؛ اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت سیما و منظر شهری، بیش از یک هزار و ۸۰۰ متر مربع از جداره‌های شهری حدفاصل چهار راه هفت تیر تا چهار راه کارخانه قند و چهار راه کارخانه قند تا میدان شهید فهمیده رنگ آمیری شد.

عطایی هدف از اجرای این طرح را حذف آلودگی‌های بصری، آراستگی و زیباسازی منظر و محیط شهری، امحای نوشته‌های غیرمجاز بر روی دیوارهای شهر، ارتقای روحیه شهروندان، افزایش شادابی و نشاط در جامعه ذکر کرد.

وی با تأکید بر لحاظ کردن مسائل زیباسازی در سطح منطقه عنوان کرد: در راستای بهبود وضعیت سیما و منظر شهری و حذف آلودگی‌های بصری و ارتقاء زیبایی و منظر شهری، پس از شناسایی و صدور اخطارهای لازم، پاک‌سازی دیوار نوشته‌های سطح منطقه انجام شد.

این مسئول، بابیان اینکه داشتن شهری آراسته و زیبا، آرامش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد، اظهار کرد: شهروندان با حضور در سطح شهر و مشاهده مناظر زیبا، باروحیه‌ای کاملاً متفاوت می‌توانند امور روزمره خود را آغاز کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به ادامه روند رنگ آمیزی تمامی دیوارهای فرسوده و امحا دیوار نوشته‌های تبلیغاتی در سطح منطقه، خاطر نشان کرد: در صورت انجام هرگونه دیوار نویسی با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۴ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =