7

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: در پی درخواست شهروندان دو پارک در شهرک سپهر و بلوار بیهقی به مجموع سرانه‌های فضای سبز منطقه ۷ کرج اضافه شد.

آرش یگانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ گفت: در راستای سیاست‌های شهرداری مبنی بر توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارک‌های محله‌ای در سطح منطقه، عملیات هم‌زمان احداث دو پارک محله‌ای واقع در شهرک سپهر و بلوار بیهقی اجرایی شد.


یگانی تصریح کرد: پارک در حال احداث واقع در شهرک سپهر با بیش از دو هزار متر طول جدول‌گذاری و ۷۵ متر مربع دیوار چینی و ۱۰۰متر مربع کفپوش و پارک بلوار بیهقی با بیش از ۶۰۰متر طول جدولگذاری، ۸۶ متر مکعب خاکبرداری با جدیت تمام و همکاری تمامی واحدها و ادارات مربوطه در حال انجام است.  

آغاز عملیات هم‌زمان احداث ۲ پارک محله‌ای در منطقه ۷ کرج

مدیر منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: یکی از اولویت‌های اصلی منطقه توسعه کمی و کیفی امکانات بوستان‌های سطح شهر و ایجاد امکانات رفاهی برای شهروندان به‌خصوص نقاط کم برخوردار است.


وی با تاکید بر اهمیت توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارک‌های محله‌ای، گفت: وجود پارک‌ها و فضای سبز در محله‌ها به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین عوامل پایداری و توسعه حیات طبیعی و انسانی در شهرنشینی امروز به‌شمار می‌رود.

آغاز عملیات هم‌زمان احداث ۲ پارک محله‌ای در منطقه ۷ کرج

منتشر شده درتاریخ ۶ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =