ایزدیار

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای شهر در راستای فرهنگ سازی خوش حسابی و  با هدف تقدیر و تشکر از شهروندانی که عوارض سالیانه خودرو  را به صورت مستمر پرداخت می کنند، اقدام به تخفیف خوش حسابی خودرو  نموده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج عمار ایزدیار اظهارداشت: با توجه به یکپارچه‌سازی سیستم وصول عوارض خودرو در کل کشور در قالب سامانه سمیع و اخذ این عوارض در واحد درآمد شهرداری یا دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر به شهروندانی که عوارض وسایط نقلیه خود را پرداخت نمایند ۲۰ درصد عوارض خوش‌حسابی سال جاری تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: مالکان وسائط نقلیه به جهت جلوگیری از جریمه ماه شمار ۳۲ درصدی و بهره مندی از تخفیف ۲۰ درصدی در اسرع وقت نسبت به پرداخت عوارض سال ۱۴۰۲ اقدام کنند.

ایزدیار خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از هم‌اکنون با مراجعه به سایت شهرداری به آدرس www.cars.karaj.ir  یا دفاتر پیشخوان دولت نسبت به پرداخت عوارض خودرو اقدام نمایند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری کرج افزود: به منظور جلوگیری از تضییع حق شهروندان و ثبت فیش‌های سنوات گذشته و کاهش هزینه‌های پرداختی، خواهشمند است جهت تشکیل پرونده برای اولین بار به یکی از مناطق ۱۰ گانه شهرداری کرج و یا دفاتر پیشخوان دولت سطح شهر که درطرح وصول عوارض خودرو با شهرداری کرج همکاری می نمایند مراجعه فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =