جلسه بند ت 26 دی 1402

قائم مقام شهردار کرج در بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور گفت: حسب گزارش‌های واصله، عملکرد شهرداری کرج در راستای قانون مذکور در بین شهرداری‌های کشور با لحاظ تعداد پرونده‌ها و حجم تخلفات از رتبه ی‌مطلوبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ افراسیاب شجاعی در بیست و نهمین جلسه کمیته تخصصی بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور از تلاش و عملکرد معاونین و مدیران کل ستادی عضو کمیته و مدیران مناطق ۱۰‌گانه شهرداری و نیز کارشناسان کرج تقدیر و تشکر کرد.


شجاعی ضمن مهم دانستن آسیب شناسی قانون مذکور  بر لزوم ارائه نقطه نظرات پیشنهادی مناطق جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت این بند از قانون تاکید کرد.

 
وی با اشاره به اینکه در حاضر بالغ بر دو هزار پرونده با اجرای این بند از قانون تعیین و تکلیف شده است، افزود: حسب گزارش های واصله، شهردای کرج در راستای اجرای قانون با تمام مشکلات پیش رو و محدودیت زمانی توانسته رتبه مطلوبی را در بین شهرداری‌های کشور کسب کند.


قائم مقام شهردار کرج با ارزیابی عملکرد مثبت مجموعه مدیریتی شهرداری کرج در اجرای بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه کشور عنوان کرد: اجرای این بند از قانون فرصتی بود تا بسیاری از پرونده‌های مرتبط پایش و بروزرسانی شود.


شجاعی، تهیه و بهره برداری از نرم‌افزار ویژه گزارش دهی در قالب داشبورد مدیریتی برای موضوعات مرتبط را از دستاوردهای اجرای این بند از قانون و برگزاری جلسات کمیته تخصصی در این خصوص برشمرد.


قائم مقام شهردار کرج، توفیقات حاصله را ناشی از همفکری و هم افزایی مجموعه مدیریت شهری کرج در قالب جلسات کمیته بند ت تبصره ۶ قانون بودجه کشور در ستاد مرکز و مناطق تابعه برشمرد و تلاش این مجموعه در حل بسیاری مشکلات شهر و شهروندان و خدمت رسانی را مطلوب‌تر دانست.

منتشر شده درتاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =