خط انتقال آب خام - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به منظور صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع آبی پروژه اجرای خطوط انتقال آب خام مورد نیاز فضای سبز در مناطق ۵، ۸ و ۹ بالغ بر ۸ کیلومتر اجرایی شده است.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اجرای برنامه‌های سازگار با کم آبی در شهر کرج، اظهار داشت: به منظور صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع آبی پروژه اجرای خطوط انتقال آب خام مورد نیاز فضای سبز در مناطق ۵، ۸ و ۹ بالغ بر ۸ کیلومتر اجرایی شده است.


وی افزود: خط انتقال پساب تصفیه خانه دولت آباد به حاشیه اتوبان، خط انتقال پساب تصفیه حصار به جنگلکاری، خط انتقال چاه بوستان به بلوار جمهوری و خط انتقال آب قنات ترقی به پارک‌ها و عرصه‌های منطقه ۵ از طرح‌های اجرایی در این پروژه است.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان کرد: اهمیت موضوع آب و ضرورت صرفه‌جویی در منابع آبی به ویژه در بحث آبیاری فضای سبز شهری با استفاده از روش‌های نوین آبیاری و استفاده از آب خام می‌تواند اثرهای مثبتی را به همراه داشته باشد و این سازمان تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت آبیاری و صرفه‌جویی در مصرف آب بکار خواهد برد.


عاقلی، به بهره‌برداری از چهارمین تصفیه خانه محلی کرج در خط ۴ حصار اشاره کرد و گفت: احداث تصفیه خانه‌ها می‌تواند گامی نو برای استفاده از الگوی صحیح مصرف آب و بهینه‌سازی در بکارگیری میزان آب مصرفی عرصه‌های فضای سبز باشد.


منتشر شده در تاریخ ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =