روز درختکاری - کراپ‌شده

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ هکتار جنگل‌کاری در کرج انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ علیرضا عاقلی در حاشیه مراسم جشن روز درختکاری که با حضور فرماندار کرج، اعضای شورای شهر کرج، شهردار کرج و جمعی از مدیران مناطق و سازمان‌های شهرداری کرج و با استقبال گسترده شهروندان و دانش‌آموزان کرجی برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج تلاش می‌کند تا به‌رغم کمبود منابع آبی، کرج همچنان باغشهر بماند.


وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ هکتار جنگل‌کاری در کرج انجام شده است و تلاش برای توسعه فضای سبز پیرامونی شهر همچنان ادامه خواهد داشت.


رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، موضوع درختکاری را یک ضرورت حیاتی دانست و گفت: این سازمان در راستای ترویج فرهنگ شهروندی با آموزش کاربردی از مشارکت و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت دانشجویان در امر توسعه فضای سبز و پروژه‌های شهری حمایت خواهد کرد و در همین راستا نیز با مؤسسه آموزش عالی رسام تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی منعقد شده است.


عاقلی با اشاره به حضور پر شور ۵۰۰ دانش‌آموز در مراسم جشن روز درختکاری تأکید کرد: حفاظت از منابع زیست محیطی، احساس مسئولیت اجتماعی را در دانش‌آموزان تقویت خواهد کرد و آنان را به عنصری اثرگذار در جامعه مبدل خواهد ساخت.


وی بیان داشت: عملیات توسعه فضای سبز در پارک نبوت، نیلوفر، پارک رجایی، پارک تربیت ۲۵، پروژه پاکرود، پارک نجار، کنار گذر پل فردیس و حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی در نیمه دوم امسال تکمیل شده و تلاش برای ارتقا فضای سبز شهری تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


منتشر شده در تاریخ ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =