علیرضا رحیمی

تدریس کتاب "مروری بر مجموعه رفتارهای پسندیده اصول شهروندی" به زودی در مدارس کرج آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در جلسه شورای معاونین از اجرای طرح های فرهنگی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: بر منبای یکی از این طرح ها، تعدادی از دانش آموزان کرجی به عنوان سفیران شهرداری در مدارس معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهر کرج اجرا می شود، عنوان کرد: طرح سفیران در چهار نوبت و با عناوین سفیران فرهنگی، سفیر سبز، سفیر ایمنی و تردد و سفیر مدیریت شهری اجرا می شود.

این مسئول با بیان اینکه هرکدام از این طرح ها در یک ناحیه از شهر اجرا می شود، گفت: در حال حاضر طرح سفیران فرهنگی به عنوان پایلوت در مدرسه شهید چمران در حال اجرا است.

رحیمی با بیان اینکه این سفیران، انتقال دهنده آموزش‌های فرا گرفته شده به خانواده‌ها هستند، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح شاهد ترویج فرهنگ شهروندی در میان نسل جوان خواهیم بود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در ادامه از توزیع کتاب "مروری بر مجموعه رفتارهای پسندیده اصول شهروندی" به عنوان دیگر اقدام مدیریت شهری در اجرای طرح استقبال از مهر نام برد و افزود: طی هماهنگی های به عمل آمده مقرر شده این کتاب در تمام مدارس شهر تدریس شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =