88

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از حدود ۱۴ هزار متر خط کشی محوری در سطح معابر مناطق ۱، ۲، ۴ و ۹ شهرداری کرج خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه خط کشی محوری تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابان‌ها دارد، اظهار داشت: این عملیات شامل خط کشی خیابان ابوسعید دولت آباد در منطقه ۹ شهرداری کرج به طول سه هزار و ۲۰۰ متر، زیرگذر شهید آخوندی، میدان شهید سلطانی و خیابان لقمان حکیم در منطقه ۲ شهرداری کرج به طول سه هزار و ۲۰۰ متر و خیابان دوم غربی آق تپه در منطقه ۴ شهرداری کرج به طول چهار هزار و ۶۰۰ متر است.

وی بابیان اینکه عملیات یاد شده با استفاده از رنگ سرد ترافیکی و با نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اجرایی شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه خط کشی محوری علاوه بر ایمنی و زیبایی مسیر، با نظم بخشیدن به ترافیک عبوری موجب روان سازی آن هم می شود، عملیات خط کشی محوری نیز در سطح شهر صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: خط کشی محوری بلوار شریعتی لاین شمالی مسیر شرق به غرب، حدفاصل میدان اسبی تا میدان مهران و بالعکس در منطقه یک شهرداری کرج با متراژ دو هزار و ۲۵۰  متر طول در دستور کار سازمان عمران قرار گرفته است و در روزهای آتی، روند انجام خط کشی‌های ترافیکی در سطح معابر مناطق ده گانه شهر کرج ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =