پارک شهید ایرانی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از احداث پارک شهید ایرانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه ایجاد پارک، تأثیر مستقیم بر تعاملات روحی شهروندان دارد، عنوان کرد: بر همین اساس مجموعه مدیریت شهری کرج تحقق این مهم را به‌ویژه در مناطق کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه مساحت پارک شهید ایرانی را ۱۰ هکتار اعلام کرد که در منطقه پنج واقع است و گفت: تاکنون عملیات نصب کف‌پوش و جدول‌گذاری، لوله‌گذاری انتقال آب خام، خاک‌ریزی، تسطیح و محوطه‌سازی این پارک با تلاش بی‌وقفه سبز بانان به اتمام رسیده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  گفت: فاز دوم پارک شهید ایرانی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی مراحل آخر عمرانی خود را طی می‌کند.

بضاعتی پور همچنین به کاشت درختان چندساله در این پارک اشاره کرد و گفت: در این پروژه کاشت درختان چندساله از گونه‌های بید - تبریزی و نارون انجام‌شده و تاکنون دو هزار ۷۰۰ اصله درخت و بالغ‌بر ۷۰۰۰ بوته درختچه در این پروژه کاشته شده است.

وی توضیح داد:  چمن‌کاری، کاشت گل‌های فصلی و دائمی و استقرار سیستم آبیاری قطره‌ای از دیگر اقدامات انجام‌شده در این پروژه به شمار می‌رود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به عملیات جانمایی و نصب مبلمان این پروژه، افزود: پارک شهید ایرانی با نصب ۱۶ عدد آلاچیق خانوادگی و احداث ۱۶ سکوی نشیمن ۲ زمین‌بازی چندمنظوره با وسایل بازی کودکان و سرویس بهداشتی آماده خدمات‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =